nr 2 har nå gutt og jente !! Skrevet 8. november 2009 #1 Skrevet 8. november 2009 hei igjen, jeg kan ikke huske fra sist, men tar vi noe vaginal gel/krem etter innsett? Isåfall, hvor lenge er det? Noe vi må huske på her tro??
Millamolly Skrevet 8. november 2009 #2 Skrevet 8. november 2009 Tror de fleste bruker Progesteron-tilskudd i form av gel eller stikkpiller. Hva du skal bruke avhenger av klinikken, men prinsippet er det samme.
snøfilla - mamma til 2 Skrevet 8. november 2009 #3 Skrevet 8. november 2009 Jeg har brukt Crinone (progesteron) og Albyl-e (blodfortynnende).
nr 2 har nå gutt og jente !! Skrevet 8. november 2009 Forfatter #4 Skrevet 8. november 2009 takk... d demrer med crinone... får vel vite det imorgen eller onsdag... takk for svar ;-)
Nurket1 - prøver 2010 Skrevet 8. november 2009 #5 Skrevet 8. november 2009 Crinone eller Cyclogest er vanligst tror jeg. Cyclogest er muligens noe sterkere enn Crinone og du må ha spesialløyve...(ikke alle apotek har lov eller rett å gi ut?) Crinone er en sånn innførinshylse med gele...Cyclogest en vaginal stikkpille Noe får du nok :-) Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå