Anonym bruker Skrevet 8. november 2009 #1 Skrevet 8. november 2009 I de fleste barnehager nå er det vanlig med hjemmeside med bilder av barna. Jeg kunne selv aldri tenke meg å legge ut bilder av barna mine på nettet og liker heller ikke tanken på at barnehagen skal gjøre det. Vi kan reservere oss mot dette. Er dette sært å gjøre?? Eller er det flere som meg som ikke liker tanken på bilder av barna på nettet.
Anonym bruker Skrevet 8. november 2009 #2 Skrevet 8. november 2009 Jeg og søstra mi har ungene våre i samme barnehage. Hun har reservert seg, og jeg har ikke det. Synest ikke det er sært, de har jo denne muligheten fordi mange ikke ønsker bilder av barna sine på nettet av ulike grunner. Det er ingen av oss som har skjult adresse, eller som er i barnefordelingssaker med sjangsse for kidnapping. Vi bor begge sammen med kjæreste som er far til barna. Vi gjør det rett og slett bare ulikt, vi har ulik oppfatning. Far sine synspunkter spiller vel også inn på de valgene vi har gjort. Det er helt ok, reserver deg du, om du ikke er konfortabel med det. Det er helt greit!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå