Gå til innhold

Svineinfluensa i huset


vann123

Anbefalte innlegg

Ja, da har vi fått svineinfluensaen i hus - jeg er frisk som en fisk, fikk vaksinen med en gang den var tilgjengelig i Bergen, men de tre andre i huset er syke... Siden jeg er den eneste som er frisk ender det faktisk opp med at jeg må pleie de syke, sørge for mat og trøst og drikke. Heldigvis er ikke samboeren min så utslått at han må holde sengen hele tiden, jeg tror ikke jeg hadde klart å være sykepleier for tre stykker som var alvorlig syke! Flirer litt når jeg tenker på at prioriteringen som er satt opp faktisk fører til at de gravide kvinnene holder seg friske og må pleie familiene sine som blir syke :-)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Haha, måtte faktisk flire litt over dette. Kanskje det er dette myndighetene har planlagt?

 

Jaja, du får kose deg så godt du kan som eneste frisk og tenke mest på at du slipper å være syk :-) Du får sikkert noen tilgodelapper du kan bruke etter dette.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Også jeg som trodde planen deres var å samle alle i risikogruppen for vaksinering slik at vi kunne bli smittet og de ble kvitt oss...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Eg er gravid i veke 22,har ikkje teke vaksina og ikkje teke tamiflu.Min mann og begge ungane har fått svineinfluensa (fekk svar på prøvene idag).Eg har gått som sjukepleier sidan forrige måndag, frå rom til rom.Eg må sei at det har gått kjempe fint...dei har hatt høg feber og hostar men ellers fint. Eg tykkjer det er rart at eg ikkje er blitt smitta...kan det henda at eg har hatt svineinfluensa før dei fant opp namnet???

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...