Gå til innhold

kvalme...


noepågang FØDT

Anbefalte innlegg

Så va kvalmen kommen dennan gangen også.. men no har æ den heile dagen.... sist va d "bare" på morran. Håpe æ slepp spyinga i aille faill! :) Fleire???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Her også du gitt... kvalm stort sett hele dagen! er 5+6 idag, så kvalmen har kommet tidligere denne gangen! kasta ikke opp noe særlig forrige gang, men innbilte meg at om jeg bare hadde spydd hadde jeg kanskje blitt ferdig med det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja dn følelsen har æ også! vil men vil ikkje spy.. spydde masse sist ..men va kvalm tel i 12 tida om dagen då avtok kvalmen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe æ e kvalm mesta uttpå dagen men kaste ikke opp heldivis... sist gang kasta æ opp hver dag i 8 mnd... håpe æ slepp unna det den her gangen... *bank i bordet* ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, eg er 6+5 veker på vei og har berre venta på kvalmen, den starta i dag=( Har to barn fra før og spydde 10-12 gonger til dagen med førstemann, fra eg sto opp til eg la meg. var litt bedre med neste mann men det var kansje siden eg åt mange pakker med Postafen mot kvalmen. har ikkje spydd enda men kjenner det er hardt å gå på jobb i barnehagen med alle luktene og X antall skitt bleier som lukter i løpet av dagen=) Elsker jobben min i barnehagen men sliter med å holde meg aktiv med ungene når eg er kvalm. Misuner dei som berre er trøtte dei første månedene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blitt sykemeldt 100 % pga kvalme tom. mandag. Skal liksom avtale delvis sjukemelding "på sikt", men akkurat nå kan jeg ikke se for meg å gjøre noe som helst annet enn å ligge på sofaen. Ikke at det er noe bedre da, for all del, men da trenger jeg hvertfall ikke konsentrere meg om noe..

Kvalmen har blitt verre nå enn forrige gang, og oppkast begynte i dag. Blæh!

6+4 ca tror jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er også kvalm hele døgnet...var sånn med første mann også i ca 1mnd..Orker jo ingenting, konstant kvalm er ikke moro:/ Men det er jo verdt det er det ikke??:o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var kvalm nesten fra begynnesle til slutt sist gang, så vet hvor jævlig det er! Anbefaler akkupunktur hvis ting blir for jævlige.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har nr 3 i magen og er i dag 4+5 og har bare kvalme når jeg er sulten *bank i bordet*

 

siste svangerskap var jeg kvalm frem til keisersnittet og kastet opp de første 7-8 mnd, var til og med oppe om natta å kastet opp!! med første holdte jeg på med det samme til 6 mnd, så hadde ikke gjort noe nå å slippe unna.. tvi tvi!!

 

med begge de to første testet jeg positivt før ikm pga kvalmen, denne gangen testet jeg ikke før ikm fordi jeg ikke var kvalm og egentlig ikke trodde jeg var gravid.. så håper det tyder på et svangerskap uten kvalme!! er mitt siste svangerskap så hadde vært hyggelig å kunne nyte det skikkelig denne gangen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...