Anonym bruker Skrevet 8. november 2009 #1 Skrevet 8. november 2009 Samboeren min har det, å det begynner å gå ut over sex livet vårt. Den er ganske skjev mot høyre og jeg for vondt på venstre siden når vi skal ha sex. Der for har vi sex veldig sjelden, kanskje to ganger i månden. Han skyllder på meg, men jeg vet at det er pågrunn av at penisen er skjev. Har ikke sagt noe til han. Hva skal jeg gjøre??????? Det er ikke så lett heller, har tre barn under fire år, så så veldig mye tid til sex blir det jo ikke uansett men det er kjedlig de få gangene det blir noe, så er det så vondt at jeg orker ikke.
Anonym bruker Skrevet 8. november 2009 #3 Skrevet 8. november 2009 Hvordan/hvorfor har du flyttet sammen med han og fått barn med han hvis det er vondt å ha sex med han? Var det ikke vondt før? Jeg vet dessverre ikke noe annet dere kan gjøre enn å prøve stillinger som gjør at det ikke er vondt. Hva med at han ligger på siden og du ligger på ryggen med beina over han. Den stillingen må jo være bra når man har et sånt problem. Utrolig digg stilling uansett.
Anonym bruker Skrevet 8. november 2009 #4 Skrevet 8. november 2009 Jeg er ikke i samme situasjon, men hvis jeg var det, hadde jeg prøvd på en veldig skånsom og kjærlig måte å forklare problemet for mannen. Dernest hadde jeg oppsøkt en sexolog eller noe sånt, for det finnes sikkert løsninger/ teknikker for å gjøre det mindre ubehagelig for deg.
Anonym bruker Skrevet 8. november 2009 #5 Skrevet 8. november 2009 Du får vondt på venstre siden når dere skal ha sex? Det tror jeg må være noe psykisk. Hvis vondten kommer når dere skal ha....
Anonym bruker Skrevet 8. november 2009 #6 Skrevet 8. november 2009 Min mann har!! Men dette har aldri vært et problem. Aldri ført til smerter og tenker aldri over at den er skjev. Er du helt sikker på at det er skjevheten som gjør at det er vondt for deg. Kjedelig situasjon i såfall for er jo ikke akkurat noe mannen din kan gjøre noe med. Men som nevnt over her prøv ulike stillinger å se om dere finner noen som funker.
Anonym bruker Skrevet 8. november 2009 #7 Skrevet 8. november 2009 Det er klart hun får vondt på venstre side når de har sex med misjonærstilling, ikke noe rart ved det. Men jeg tenker at du kanskje har andre vaginale problemer som kan gjøre så du får vondt, som f.eks endometriose. Da er det uvensentlig om han er skjev eller ei for det vil gjøre vondt når han støter inni veggen din.
Anonym bruker Skrevet 8. november 2009 #8 Skrevet 8. november 2009 De aller færreste menn har en helt "rett" og symmetrisk penis. Skjevheter og bøyninger i større eller mindre grad forekommer hos de fleste. Min samboers har da også litt skjevheter, og det har nok de fleste vaginaer også, alle er forskjellig, sånn er det bare. Men hvis den er SÅ skjev at det er problemet, noe jeg egentlig tviler på, så må dere jo snakke om det. Men på en forsiktig måte, tror ikke det finnes noe mer følsomt tema for en mann. Men egentlig tror jeg problemet kan ligge hos deg hvis du får smerter, og du kan jo ta det opp med legen din, før du konkluderer med at penisen hans er for skjev... Et siste tips, du kan jo la han ta deg bakfra, da vil den jo "stikke" deg i din høyre side, og kanskje ikke fullt så smertefullt....
Anonym bruker Skrevet 8. november 2009 #9 Skrevet 8. november 2009 Trodde alle peniser var skjeve, noen litt mindre en andre Har ikke sett en som er helt rett Prøv å snakk med han om dette "problemet" kanskje han kan styre den litt anderledes? (går det an? Det burde jo ikke være vondt selv om den er skjev.. Håper det løser seg for dere!
Anonym bruker Skrevet 8. november 2009 #10 Skrevet 8. november 2009 Det gjør vondt på venstre siden, får det er på den siden den stanger imot, om dere skjønner...
Anonym bruker Skrevet 8. november 2009 #11 Skrevet 8. november 2009 Jeg har hatt 2 sexpartnere med ekstremt skjev penis og JAAAA det er vondt. Jeg kan ikke skjeønne at du har klart å få 3 barn med han, hvordan fungerte sexlivet deres før barna kom? Ja litt skjev har vel de fleste, men skjønner godt hva HI mener og det er VONDT! Tror ikke det er noe å gjøre med heller, desverre.
Anonym bruker Skrevet 8. november 2009 #12 Skrevet 8. november 2009 http://www.laegehaandbogen.dk/default.aspx?document=2408 Det går an å korrigere slikt.
Anonym bruker Skrevet 8. november 2009 #13 Skrevet 8. november 2009 Alle peniser er skjeve da! De fleste har ptv ( penis til venstre ) Det har samboeren min også.
Anonym bruker Skrevet 8. november 2009 #14 Skrevet 8. november 2009 Dere da. Det hjelper HI veldig lite at de fleste peniser er skjeve om hun får vondt av det?? Jeg regner med at HI's samboer har mer enn normalt skjev penis siden dette er et problem.
Jørpasexbarnsmor Skrevet 10. desember 2017 #15 Skrevet 10. desember 2017 De to guttebarna mine på 16 år har skjev penis og det påvirker sexlivet vår
Anonym bruker Skrevet 10. desember 2017 #16 Skrevet 10. desember 2017 54 minutter siden, Jørpasexbarnsmor skrev: De to guttebarna mine på 16 år har skjev penis og det påvirker sexlivet vår ??? Anonymkode: f3a89...38d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå