Anonym bruker Skrevet 8. november 2009 #1 Skrevet 8. november 2009 Han kan si stygge ting til meg noe han gjorde i dag også, var der på besøk og det endte ikke spesielt hyggelig, kom med et utbrudd til meg.... Sitter her og er lei meg og gråter, jeg har ikke gjort noe som helst galt ei eller sagt noe provoserende, jeg ser meg selv som hyggelig og blid person...... Tror han har bestemt seg for å ikke like meg...... Synes jeg ikke fortjener den slags.... Nå har jeg snart fått nok, orker snart ikke å ha noe med svigerfamilien å gjøre..... Vurderer å sende han en kaktus med blomsterbudet, er det mulig? Han er en sånn type mann som ingen tør å si i mot, og tro meg han kan være møkklei mot de fleste....
Anonym bruker Skrevet 8. november 2009 #2 Skrevet 8. november 2009 .....og du bryr deg fordi? Du vet jo han er sånn.....
Anonym bruker Skrevet 8. november 2009 #3 Skrevet 8. november 2009 Bryr meg vel fordi jeg synes ikke jeg fortjener å bli behandlet sånn, er nok litt følsom av meg også og ikke tør jeg å svare tilbake heller... Dårlig gjort av et voksent menneske å behandle andre sånn.
Anonym bruker Skrevet 8. november 2009 #4 Skrevet 8. november 2009 Jeg hadde ikke klart å la være å svare ham tilbake, jeg. Man lærer folk hvordan de kan behandle en, og hvis du ikke finner deg i det så slutter han kanskje med det. Er ikke sikkert han er klar over hvor ubehagelig han virker. Hva synes mannen din om oppførselen hans da?
Anonym bruker Skrevet 8. november 2009 #5 Skrevet 8. november 2009 Han synes ikke det var noe hyggelig, at det var veldig unødvendig av han, så vi har blitt enige om å ikke omgås de på en god stund, må få de litt på avstand..... At han ikke kan forstå at for å ha et forhold til barnebarnet sitt så er det avhengig av å ha et greit forhold til oss/meg også..... De vil jo gjerne treffe oss oftere men når han rett og slett er møkklei mot meg så orker jeg rett og slett ikke å reise så ofte dit, gruer meg til hver gang, i dag var det egentlig ganske ok å være der inntil han var lei i kjeften mot meg....
Anonym bruker Skrevet 8. november 2009 #6 Skrevet 8. november 2009 Send han en kaktus! Vær den som står opp mot han! Ikke sitt der og sipp! Gi han en på trynet!!!
Anonym bruker Skrevet 8. november 2009 #7 Skrevet 8. november 2009 Men er det noen blomserbutikker som sender ut kaktuser da? Han fortjener virkelig en, en stor en!
Anonym bruker Skrevet 8. november 2009 #8 Skrevet 8. november 2009 Gå i blomsterbutikken og finn en riktig piggete kaktus, så skriver du på et kort:"Sånn er du mot folk!" og så ber du dem sende den til ham.
Anonym bruker Skrevet 8. november 2009 #9 Skrevet 8. november 2009 Leit at han er slik mot deg, håper det ordner seg. Ellers må jeg bare si at jeg må være dib`s dummeste! Jeg kunne ikke fatte at det var noe galt i å sende en kaktus, hadde det kommet et bud med en kaktus på døren til meg hadde jeg bare synes det var koselig å få "blomst"
Tommage♀♂ Skrevet 8. november 2009 #10 Skrevet 8. november 2009 Eller så kan du sende ham en langstilket rose med masse torner. "Som den rosen du er, er det synd jeg bare får bli kjent med tornene dine" kan du skrive på kortet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå