Gå til innhold

Martha Louise

Anbefalte innlegg

Skrevet

Synes hun virker stokk dum! Hun er en skam for monarkiet i Norge.

Dama vaser rundt og finner bare på høytflyvende tull! At ingen setter en stopper for det, men lar henne ture frem er jo helt sprøtt!

Og folk hylte om Mette Marit den gangen hun skulle gifte seg med krompen?! Hun er jo 10 ganger mer oppegående enn ML, utagerende festing til tross;-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mette-Marit er kjedelig.

Märtha er iallfall morsom og gøyal. Det kan man like:)

Skrevet

ML er ikke dum, men hun har gjort seg til misjonær for en engleforståelse som er i strid med Bibelen. Det er bekymringsverdig. Bra at gamle Kong Olav ikke opplever dette.

Skrevet

Skam for monarkiet? Så vidt jeg forstår er hun ikke kongelig lenger.

Hvem skulle da sette en stopper for tullet hennes. Ikke-kongelige blir nemlig myndige allerede i 18års alderen? Det er bare de som skal leve av sine privilegier som er underlagt meninskontroll.

Ja da, vet hun kalles prinsesse, men det gjør jo søstrene til avdøde Olav også, uten at det betyr noe.

MM, derimot, regnes som kongelig, og må passe munnen sin i mange sammenhenger. Får tilgjengjeld apanasje.

Skrevet

Ja det er dritpinlig. Blir så flau av å se den dama på TV. Hun er jo "synsk" men har kun én historie som eksempel (da hun som liten så den dama i selskap som var lei seg), ville hun ikke hatt i hvert fall et par flere om hun virkelig var synsk?

Og det aura-pratet. Jeg har lest et par intervjuer med henne, og alle intervjuerne får beskjed om at deres aura er aaaaaaaaalt for langt utenfor kroppen deres. Da hun var på Skavlan forrige fredag uttalte hun seg jo også om Skavlans aura, og ja gjett.... den var også aaaaaltfor langt utenfor kroppen hans. Fylte hele studio faktisk! Er så pinlig at man ikke tror det er sant.

Det aller flaueste synes jeg er at det virker som hun med utgangspunkt i seg selv om sine tøffe opplevelser i oppveksten som offentlig person analyserer andre. Hun projiserer alt sitt over på andre. Utrolig selv-utleverende og manglende selv-innsikt på én gang.

Alt hun sier er jo ikke noe nytt under sola. Dette har vi hørt før, hun snakker egentlig om selvfølelse og selvutvikling, bare med veldig spirituelle begreper og svulstig symbolikk.

På alternativ-messen samlet det seg 1000 mennesker for å ha en slags seanse, helt utrolig! Gjennomskuer ikke de fleste henne??

Skrevet

Jeg gjennomskuer henne uten å ha lest noe hun har skrevet, uten å ha sett henne på Skavland, uten å ha hørt en eneste gang at hun synes folk har for laaaang aura.

Flaut at anno 19:59 bruker så mye tid på henne. Fordi hun er datter av Harald?? Dama serverer noe tull om engler, og klarer å trekke folk. Det sier ikke noe om dama, men om folk.

Skrevet

Til 19:49:

Märtha Louice er fremdeles prinsesse, men hun er ikke "Kongelig Høyhet".

Hun har ikke apanasje så hun må tjene til livets opphold selv. Da må hun jo få jobbe med noe hun interesserer seg for. Hun får gjøre det hun vil, og så får du gjøre det du vil.

Skrevet

Nettopp, det var det jeg mente :-)

Anno 19:49

Skrevet

Vel, må innrømme at jeg er fascinert av det faktum at hun klarer å trekke så mye folk. Boka hennes er revet ut av bokhandelen og folk står i kø for 3.opplag. Jeg lurer virkelig på hvorfor det er sånn? Trolig treffer hun en tidsånd, og det er interessant hvorfor.... Fordi hun er datter av Harald? Ikke derfor jeg er interessert, jeg er interessert i hvorfor andre er interessert.

Skavlan har rimelig høye seertall, jeg var neppe den eneste som så dette. Leser aviser og ser på nyheter gjør jeg også, hvor dette blir kommentert av både professorer i teologi og folk innen markedsføring og salg.

Anonym 19.59

Skrevet

Får virkelig ikke Martha noe penger av staten???? Er dere sikre på det???

Skrevet

Søstrene til avdøde Kong Olav? Tror nok du må gå litt nøyere gjennom historien.......

Skrevet

At hun ikke får noe fra staten i det hele tatt skal jeg ikke si, men hun får hvertfall ikke apanasje.

Fra Wikipedia: Prinsesse Märtha Louise sa fra seg apanasjen da hun giftet seg med Ari Behn. Hun valgte å leve av sin egen inntekt.

Skrevet

Dere må gjerne le av Martha Louise om dere ønsker. Regner med at hun ler hele veien til banken selv..

Hun virker veldig snill og omsorgsfull, og jeg synes hun er sjarmerende og søt. Men det er klart, her på dib så må jo noen jantelov-tosker snakke dritt om alt og alle.

Skrevet

Næh, gidder ikke gå nøyere gjennom historien, da jeg blåser i hvem som kaller seg prinsess. Tenkte på noen damer som så vidt jeg husker heter Ragnhild og Astrid. Men det er mulig de er søstre til nåværende Harald-konge.

Skrevet

Bra sagt anonym 15:15

Signerer den.

Skrevet

Det er det jo virkelig ikke bare folk her på dette nettforumet som gjør! Følg med, masse mennesker der ute som stiller spm ved det hun gjør!!

Synes også hun virker snill og omsorgsfull men synes også hun virker ekstremt naiv.

Husk at det gjerne er "sjarmerende" og karismatiske folk som får med seg andre på slike merkelige spirituelle bevegelser.....

Skrevet

Digger Märtha og er overbevist over evnene hennes!

Skrevet

Synes Martha virker som en snill og sympatisk dame med mye vett i hodet, men det at hun klarte å finne seg en så ubrukelig mann som Ari det er for meg en gåte!!

Skjønner heller ikke at Haakon som virker som en en blid og koslig mann fant Mette Marit... Huff

Skrevet

Hadde gjort seg dårlig blandt kongelige om det hadde vært omvendt. At Märta fant MM og så videre.

Skrevet

Jeg tror ikke på "gud", jeg tror ikke på engler, og jeg tror ikke på Märtha, men at hun kan lage seg et godt levebrød av noe hun er interessert i og brenner for, det har jeg respekt for, selv om det for meg bare er svada. At hun tjener så godt og trekker så mye folk sier vel mer om folk flest enn om henne...

Ari er en dott, og jeg unner henne et lykkelig liv utenfor hjemmets fire påfuglkledde vegger, hun trenger noe å tro på, og mannen er definitivt ikke kvalifisert i så måte.

Skrevet

hva overbeviste deg?

*nyskjerrig*

Skrevet

Synes Martha er kul jeg, men er veldig skuffet over englepratet hennes og aurapratet og den såkalte synskheten. Jeg er selv opptatt av slike ting (ikke engler da) og synes det er helt utrolig at hun når frem til så mange med så lite kunnskap og evner. Det er flaut synes jeg og bidrar ikke til å styrke "saken". Da holder jeg meg til snåsamannen og andre personer som virkelig har spesielle evner.

Skrevet

Kunne ikke vært mer enig anonym 18.41!!!!

Tror det er mer mellom himmel og jord osv. Og snåsamannen har jo virkelig en haug med eksempler og sannhetsvitner på sine evner. Det har jo ikke akkurat Martha......

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...