rl84 Skrevet 8. november 2009 #1 Skrevet 8. november 2009 Bf jobber 1 mnd på og 1mnd av. Kan han kreve at eg leverer litle snupp te mor hans dei helgene han er på jobb? Han kreve at eg skal levera hu te mor hans no te helgo når han e vekke på jobb å hu har aldri sove hos farmora si før å heller ikkje vert vekke fra meg ei heil helg før + eg amme jo endo... Han har ikkje hatt hu meir enn 1 natt te no å hu e 6,5mnd.. Huff, blei litt rotete ditta men håpe noken har peiling på detta området.. Eg skal ringa familievernkontoret å hørra i måro... + han òg vil ha 50% å vil dra meg gjennom retten for å få det...
Anonym bruker Skrevet 8. november 2009 #2 Skrevet 8. november 2009 Bare slapp av du:D Han kan ikke kreve at du sender ungen til farmora!!Og heller ikke kreve samvær over helg når barnet er så lite og du attpåtil ammer!! 50/50 anbefales uansett ikke så lenge barnet er under 3 år..Og skal man ha det da,forutsettes det et bra forhold og godt samarbeid mellom foreldre for at det skal fungere til det beste for barnet:)
rl84 Skrevet 8. november 2009 Forfatter #3 Skrevet 8. november 2009 Men han meiner at han bestemmer om han skal ha barnevakt eller ikkje når det er hans helg? me har igrunn ikkje starta med annakvar helg før han no i helga begynnte og skape seg. I eine samtalen vil han dra meg te retten heilt te han får 100% (hallo!?) å no i siste samtale så vil han ikkje ha hu i da heila. da var d besta for barnet meinte han i staden for å gå i retten år etter år.. eg har sagt (for å unngå so mykje bråk) at han ska få ha hu annakvar helg å ein ettermiddag i veka den mnd han er heima. Veit ikkje om da e så lurt heller. OFF, ein sur situasjon. Håpe på å få ein samtale med ei/ein på familievernkontoret fortast mulig.
Anonym bruker Skrevet 8. november 2009 #4 Skrevet 8. november 2009 jamen å starte med et sånt samvær på en så lite baby anbefales ikke da.. Ring familievernkont i morgen du,så ordner det seg nok:)Lykke til!
Anonym bruker Skrevet 9. november 2009 #5 Skrevet 9. november 2009 nei og nei seie eg. høyrest ut som me har barn med samme far. har og barn på samme alder ser eg.eg har vore i kontakt me familivernkontoret å der fekk eg beskjed om at så lenge eg amma så skulle ikkje barne vere vekke frå meg meir enn 3 timar regelmessig fekk atest hos helsesøster på at eg amma og at det var best for barnet det første leveåret. så bf får fint holde seg til dagsamvær til eg er ferdig med å amme. og farmor kan få hilse på den lille når han er borte men hun har ingen samværsrett. 50% får han ikkje uansett.
rl84 Skrevet 9. november 2009 Forfatter #6 Skrevet 9. november 2009 eg har fått time hos dei i dag.. eg har sagt eg kan komma å amma innimellom når han har hu. men godt å hørra at da ikkje e meg da e noke "gale" med.. fort gjort å komma inn på den tanken når bf er rimelig god å snakke for seg..
Anonym bruker Skrevet 9. november 2009 #7 Skrevet 9. november 2009 Du kan slappe heeeelt av!! kjære deg Han har ingenting å komme med! Har selv akkurat flyttet fra bf og vi har en liten en på 4 mnd sammen, og han ska selvfølgelig ikkje være hos far annen hver helg ennå. Det er barnets beste som blir satt fokus på, og barnets beste er absolutt å få være med mor (som hun er mest knyttet til og som faktisk ammer). Barnet mitt blir hos meg fast og skal ikke på overnatting til far før han er over den verste separasjonsangtperioden som hun på meklingen sa var fra 8-12 mnd. Og så kan vi heller øke samværet HVIS barnet er klar for dette. Alt står på barnet, og ikke på om faren absolutt vil ha barnet, bare fordi ikke du skal få ha det hele tiden. Han gøres ekstremt egoistisk ut! tenker tydeligvis kun på seg selv.
rl84 Skrevet 9. november 2009 Forfatter #8 Skrevet 9. november 2009 takk for gode svar Ja, han er egoistisk men prøver å gi meg skylda for å nekte han samvær og spør meg om eg ærlig syns eg er ei god mor osv osv...
Anonym bruker Skrevet 9. november 2009 #9 Skrevet 9. november 2009 prøver bere å få deg til å få dårleg samvittighet. ikkje høyr på han. stå på og ikkje gi etter. lykke til:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå