Gå til innhold

Hvor mange har dere å kjøpe julegaver til?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ble helt sjokkert jeg, viste vi var mange, men når jeg ordnet ei liste i full fart, så kom jeg til 37 personer.

Er jo ikke noe rart det blir dyrt vist vi bruker 200 kr i snitt pr. gave blir det jo totalt 7400 kr.

I tillegg har sambo bursdag 6.desember, morfar 26.desember, og sønnen vår 31.desember (og sikker noen jeg ikke kommer på..).

Konklusjon - desember er en DYR mnd :P (men koselig mnd å da ;) )

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nå har det kommet tre nye barn siden forrige jul så jeg tror vi har ca. 28 gaver å kjøpe. Pluss 5 bursdager i desember. Ja, det koster flesk! Men veldig koselig:)

Skrevet

21

Nærmeste familie, fadderbarn og venners barn.

Vi slutter å gi f.eks tantebarn når de er 18. Gir ikke til tante og onkler.

Har sluttet å gi til venner, kun barna.

Er galskap å skulle handle så mye synes jeg..

Skrevet

Vi handler kun til våre foreldre og søsken og besteforeldre, samt venners barn og selvfølgelig til hverandre og våres barn Blir 18-19 julegaver..

Skrevet

Ca 24 (inkludert våre egne, de får for ca 1000 hver)

Skrevet

De vi handler til er min og sambos søsken (5 stk), våre tante/onkelunger (13 stk), mine stesøsken (2 stk), våre foreldre med sine "nye" parter (4 stk), fadderbarn (3 stk), søsken til fadderdbarn (1 stk), unger til vennepar (4 stk), våre barn (2 stk), barnas oldeforeldre (2 stk), og pappan til eldste og hans samboer (1 stk).

Noen får jo ikke for fullt 200 kr, og noen får jo for litt mer (våre barn f.eks).

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...