Gå til innhold

Har jeg skadet fosteret?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Huff, sliter med samvittigheten. I går kveld så kastet jeg meg over mannen min, med magen først og gynget opp og ned for å gjøre meg tyngst mulig. Først etterpå kom jeg på at det kanskje ikke var så lurt å bruke magen til kolligsjonspute når jeg er 18 uker på vei...

Jeg kjenner ikke spark ennå, så jeg vet ikke om det er noen endringer, men tror dere det er fare for at babyen eller morkaken har tatt skade? Ville jeg da merket noe, med smerter, blødninger e.l?

Hilsen nervøs og kanskje overnervøs amatør.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er ganske sikker på at babyen i magen din tåler såpass.

Skrevet

Nei da, magen tåler masse:) Den lille ligger godt polstret inni der:)

Skrevet

Itte eg blei gravid, så syns eg d va skummelt å ligga på magen.

Så eg sporte damå på ultralyden, om d va uheldikt.

Hu svarte at enkelte ligge på magen jønå heila svangerskabe, å at livmore bekytta barne velig godt.

Eg ville ikje låge på magen får d. Men d ska nåkk ganske mye t, får at d går gale.

Skrevet

Takk for trøst! Jeg prøver å berolige meg selv med det samme, men det er godt å høre det fra andre!

Å ligge på magen har jeg ikke nølt med, men nå i det siste er den blitt litt for stor til at det er særlig behagelig lenger...

HI

Skrevet

Tenk på hva et barn må igjenom for å bli født, presses igjenom en smal kanal. Så den tåler nok det.

Skrevet

Tenk deg en liten legomann inni en badeball fylt med vann. Legomannen ligger veldig godt beskytta inni der, og det gjør babyen inni magen din også. Mye fin støtdemping og beskyttelse!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...