Gå til innhold

HVA handler dere på EBAY??

Anbefalte innlegg

Skrevet

ja,dere som handler der,hva handler dere og hvorfor??

nyskjerrig,har litt løst å prøve meg på det... men syns det ser så vanskelig ut...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fotball suporter ting, alt fra klokker, drakter, kort osv.

Er veldig lett, jeg har alltid blitt fornøyd.

Skrevet

Masse bøker, cd'er, barneklær, ergobabysele, enda flere bøker - ja alt jeg kan finne, egentlig.

Skrevet

har dere noen "favoritt" plasser dere handler fra der inne da...evt vil dere dele med meg =)

Skrevet

I.D pudder ;))

Skrevet

Jeg var skikkelig uvitende som bestillte et slankeprodukt som heter Hodia.

Sto så fint at det var helt uten efedra og andre ulovlige substanser. Det de ikke skrev (og som jeg muligens burde ha sjekket før jeg bestillte) var at dette er en truet planteart og man må ha spesialtillatelse for å produserer slankepillene og at det er ulovelig å innføre til Norge.

Man kan bli anmeldt for å prøve å inføre dette til Norge faktisk.

Ellers har jeg kjøpt noe barneklær + utstyr og litt kosmetikk..har veldig lyst til å kjøpe frozen hot chocolate men vet ikke om jeg tør etter hoodia opplevelsen:)

Skrevet

Jeg har kjøpt endel klær av merket Custo Barcelona, som er dritkult og dyrt, men får det til en brøkdel av prisen på ebay. Ellers mye corny øredobber, etpar selskapskjoler, en kjempefin skinnveske, et kuskinn-teppe, et barne-dosete med mikkes klubbhus,hudpleieprodukter etc etc....

Pleier ikke å kløpe noe særlig over 200kr, pga. toll. Men er det dyrere, pleier jeg å sende en liten melding til selgeren, og spørre pent om de ikke kan sette verdien litt lavere på sendelappen, og det har alle sammen gjordt uten problem....

Det er ikke vanskelig, gå inn på ebay.no, der er alt på norsk, - men obs! det kan fort bli vanedannende, hehe

lykke til!!

Skrevet

vintage smykker og kjoler.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...