Gå til innhold

jeg gleder meg til å føde:)

Anbefalte innlegg

Skrevet

så vet dere det... hehe.

sist gang var det et styr, masse modningsrier, brukte lang tid, morkaka satt fast - mistet mye blod og måtte ha bl.overf. men pytt hva er vel det resultatet er fantastisk:) man lærer at man lever av en fødsel:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

enig med deg;-) Jeg har hatt to tøffe fødsler og regner med at den 3å sikkert blir det,men man kommer seg vel igjennom det denne gangen å tenker jeg,bare jeg kan slippe unna med så ille mange timer hehe....

Skrevet

jeg har aldri født før og jeg gleder meg jeg også :D skal bli herligt å høre stemmen hennes når hu kommer ut :P

Skrevet

Jeg gleder meg også!! :-D Ser egentlig på fødselen som en spennende utfordring, til tross for at det kommer til å gjøre ****** vondt! Regner også med at det kommer til å være en STERK opplevelse å få jenta mi opp på magen for første gang.

Skrevet

Godt å høre fra noen som ikke er superstressa og gruer seg til fødsel. Hadde en tøff fødsel forrige gang, og synes det er godt å høre om noen som ser fram til det, selv om det er vondt.

Jeg gleder meg veldig til den utrolige følelsen en får like etterpå... Ser på barnet og tenker "har du vært inni magen min", og kicket over at fødselen er overstått... Det er også en slags følelse av mestring underveis når en kjenner på sterke smerter, men likevel klarer å holde ut, og ikke freaker helt ut.

Skrevet

åå, jeg også :) holder på og glede meg igjen:) hadde en veldig god fødselsopplevelse med førstemann. (ekstreme smerter men var styrtfødsel, så fra 3-10 cm på en time kjenner man godt ) Men som dere sier følelsen av mestring og den ubesrivelige følelsen av og se barnet sitt for første gang ( nå begynner jeg og sippe også =p ) den er ås utrolig verdt all smerte =D <3 <3 gleeeeeder meg sånn :)

Skrevet

åå, jeg også :) holder på og glede meg ihjel:) hadde en veldig god fødselsopplevelse med førstemann. (ekstreme smerter men var styrtfødsel, så fra 3-10 cm på en time kjenner man godt ) Men som dere sier følelsen av mestring og den ubesrivelige følelsen av og se barnet sitt for første gang ( nå begynner jeg og sippe også =p ) den er så utrolig verdt all smerte =D <3 <3 gleeeeeder meg sånn :)

Skrevet

oj, klikka litt her nå tror jeg, var ikke meninga og sende den ut to ganger :) =P

Skrevet

Så utrolig allright det er å lese dette... siden jeg er førstegangs og gruer/gleder meg!?! En dag så gruer jeg meg som bare det, å tenker kun på selve fødelen.. så en annen dag, så bare gleder jeg meg noe sykt til å hilse på lille prinsen som vi har ventet sånn på... merkelige følelser... men er mest på den at jeg gleder meg:)

Skrevet

Helt enig med deg:-))

Gleder meg også,har kun hatt normale fødsler jeg bortsett fra litt av og på rier siste gangen.Skal bli så godt å få ut vesla etter 9 mnd venting:-))))

Skrevet

Hmmm fin holdning dere har...og noe høyere smerteterskel enn meg kansje:-).

Kan ikke si jeg gleder meg til fødselen, men gruer meg ikke heller:-).

Må si jeg er mest spent på hvordan det blir denne gangen, mine to forrige fødsler var helt forskjellige, den første varte i 3-4 døgn før ho kom og den andre varte i 4 timer fra første rie...må vel ærlig innrømme at den første var best, men håper på å bli ferdig fort denne gangen også...

Tror for min del det viktigste er å være forberedt på at dette gjør vondt, men å alikevell prøve å beholde roen...det gjorde jeg første gang, andre gang ble jeg overasket over hvor vondt det var for min rare lille hjerne hadde vasket bort den delen fra første fødsel:-), fikk panikk og mistet helt den gode følelsen...

Gleder meg til å se han....lukte på han...hmmm joda gleder meg til fødsel igrunn for da er premien rett rundt hjørnet;-).

Skrevet

Jeg er heler ikke redd og gleder meg veldig til fødselen, dessuten skal jeg føde på føderiket der man føder helt naturlig og ikke bruke noe smertestillende.

Forrgie gang gikk jeg 16 timer med rier, men har gått over alt dette og gleder meg denne gang.

Skrevet

Jeg tror det er en veldig viktig og fin innstilling å ha! Jeg gleda meg sist og gleder meg enda mer denne gangen. For et kick! Det var ikke det at det ikke var vondt, for det var det jo. Men tenk hva den kroppen kan og klarer, jeg blir skikkelig stolt av denne kroppen min. Og et samarbeid med en baby som vil ut, som jeg synes var en god og sterk start på livet vårt sammen.

Skrevet

Meg og :o)

Har hatt to fantastiske fødsler, og glleder meg skikkelig til denne. Det bir sannsynligvis sistemann for oss, og jeg syns det er trist at jeg ikke skal føde igjen. Kunne godt ha tatt et par ekstra fødsler, bare for å få "kikcet" etterpå. Stort å få være med på å jobbe seg gjennom, kjenne hvordan kroppen jobber, og utrolig tilfredsstillende etterpå!

Skrevet

Gleder meg til å få det overstått jeg!!, gleder meg ikke til smertene. Jeg har født før og det var jævli vondt, så vet hva jeg går til. Gruer meg ikke, men gleder meg heller ikke. Gleder meg til å få møte den lille. Men selve fødselen kan jeg ikke si at jeg gleder meg til. Gleder meg til å bli ferdig med å gå gravid. Jeg liker ikke å være gravid, og jeg gleder meg til å gå lange trilleturer og kose meg hjemme ett år.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...