saa09 Skrevet 8. november 2009 #1 Skrevet 8. november 2009 Nå hører jeg endelig til i 2. trimester! Johoooooo, det er så deilig:-)))
TBM28 er lykkelig 4barnsmamma Skrevet 8. november 2009 #2 Skrevet 8. november 2009 Yaaay velkommen inn til oss :-)
Gjest Skrevet 9. november 2009 #3 Skrevet 9. november 2009 Velkommen:-) Ja,alle her kjenner den følelsen og bikke over i andre tri....utrolig godt:-))
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå