Eskimo Skrevet 8. november 2009 #1 Skrevet 8. november 2009 Hei! Jeg er ikke aktiv her inne lenger, bare lurer på om noen er studenter og har to barn? Vi har et og lurer litt på å få en til, men vi blir liksom aldri ferdig med studier... Noen som har erfaring med to barn og studentfamilie?? positivt og negativt?
It's all about me Skrevet 8. november 2009 #2 Skrevet 8. november 2009 Jeg studerer, har to barn og et i magen. Går helt fint men en ting må jeg innrømme: Er SLITEN!
Mammas lille venn heter Liam Skrevet 8. november 2009 #3 Skrevet 8. november 2009 Hei Er også student og har fire barn som bor hjemme hos oss og et i magen. Slitsomt til tider, men det går fint.
Vimsetrollet Skrevet 8. november 2009 #4 Skrevet 8. november 2009 Jeg er også student og venter nr 2 (men mannen jobber). Slik jeg ser det, er det både fordeler og ulemper. Jeg har vært veldig sliten denne gangen, og siden vi har en aktiv 3 åring, er det ikke bare bare å snike til seg litt søvn på ettermiddagen. Siden jeg studerer har jeg faktisk hatt muligheten til å sove en halvtime på dagtid, mens 3åringen har vært i bhg. Utrolig deilig... Ulempen er jo at det går utover studiene.. Når babyen kommer skal jeg fortsette å studere, pappaen skal være hjemme 3 dager i uka. Jeg er veldig spent på hvordan det kommer til å bli. Akkurat nå er jeg så sliten at jeg angrer på hele greia, men får håpe det blir bra..!
Lisa,Vegard&Tarjeis*mor Skrevet 8. november 2009 #5 Skrevet 8. november 2009 Jeg fikk to barn i løpet av lærestudiene, gikk veldig fint! Det er klart at vi kommer til å ha mer penger denne gangen, men fordelen med å være student, er at man kanskje ikke behøver å ha barna i barnehagen fra halv8 til halv 4 hver dag!
Yo&La+spire Skrevet 8. november 2009 #6 Skrevet 8. november 2009 Eg har bare 1 barn da, venter nr 2 i april og avslutter bacheloren min i juni. Synes det går strålende eg:) Liker lange ferier og mye fleksibilitet som man får med studier. Akkurat nå er det eksamensmas og eg er SLITEN! men eg vet at om 3 uker er det over og eg har juleferie;) (dessuten hadde eg vel vert like sliten i full jobb...forskjeller er vel at man kan få sykemelding fra jobben, mens studiene bare må du fullføre liksom...)
Eskimo Skrevet 9. november 2009 Forfatter #7 Skrevet 9. november 2009 så flott med så mange tilbakemeldinger!! Vi vet ikke hva vi vil gjøre, men tankeprosessene er igang iallefall. Førstemann var ikke helt på planen, jeg hadde jo tenkt å studere lenge, men når hun først kom, så hadde det jo vert greit med ikke altfor stor aldersforskjell:-) hmm...føler det er så stort steg å bestemme seg for (mye lettere når jeg plutslig bare var gravid, da slapp jeg å ta slike bestemmelser:-p)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå