Eskimo Skrevet 8. november 2009 #1 Skrevet 8. november 2009 Hei! Jeg er ikke aktiv her inne lenger, bare lurer på om noen er studenter og har to barn? Vi har et og lurer litt på å få en til, men vi blir liksom aldri ferdig med studier... Noen som har erfaring med to barn og studentfamilie?? positivt og negativt?
It's all about me Skrevet 8. november 2009 #2 Skrevet 8. november 2009 Jeg studerer, har to barn og et i magen. Går helt fint men en ting må jeg innrømme: Er SLITEN!
Mammas lille venn heter Liam Skrevet 8. november 2009 #3 Skrevet 8. november 2009 Hei Er også student og har fire barn som bor hjemme hos oss og et i magen. Slitsomt til tider, men det går fint.
Vimsetrollet Skrevet 8. november 2009 #4 Skrevet 8. november 2009 Jeg er også student og venter nr 2 (men mannen jobber). Slik jeg ser det, er det både fordeler og ulemper. Jeg har vært veldig sliten denne gangen, og siden vi har en aktiv 3 åring, er det ikke bare bare å snike til seg litt søvn på ettermiddagen. Siden jeg studerer har jeg faktisk hatt muligheten til å sove en halvtime på dagtid, mens 3åringen har vært i bhg. Utrolig deilig... Ulempen er jo at det går utover studiene.. Når babyen kommer skal jeg fortsette å studere, pappaen skal være hjemme 3 dager i uka. Jeg er veldig spent på hvordan det kommer til å bli. Akkurat nå er jeg så sliten at jeg angrer på hele greia, men får håpe det blir bra..!
Lisa,Vegard&Tarjeis*mor Skrevet 8. november 2009 #5 Skrevet 8. november 2009 Jeg fikk to barn i løpet av lærestudiene, gikk veldig fint! Det er klart at vi kommer til å ha mer penger denne gangen, men fordelen med å være student, er at man kanskje ikke behøver å ha barna i barnehagen fra halv8 til halv 4 hver dag!