Anonym bruker Skrevet 8. november 2009 #1 Skrevet 8. november 2009 Noen som har/har hatt det, som kan fortelle om symptomene? Lurer på om det er det jeg har fått.. Er veldig plaget med hidrosadenitt nedentil, men da mest i lysken. Fikk en på ene kjønnsleppen for et par måneder siden, men for en ukes tid siden, fikk jeg to på andre kjønnsleppen også. Disse er mindre, ikke så hovne, og verker ikke fullt så mye som de i lysken.. Er nå veldig redd for at det skal være herpes, selv om jeg ikke har hatt noen av de andre symptomene som et førstegangsutbrudd gir...
Anonym bruker Skrevet 8. november 2009 #2 Skrevet 8. november 2009 Herpes er blemmer som blir til sår, de kan væske og det kommer skurver på. Som munnsår, som jo også er herpes. Slik er jo ikke hidrosadenitt(jeg har det selv). Og betennelsene her kan komme som mindre "kviser" her og der. Jeg har til og med noen store midt på rumpeballene.... Har også hatt på indre kjønnslepper, og de er som små kuler og ikke like vonde som de i lysken. Jeg har av og til lurt på om jeg har kondylomer pga hirdosadenitten, men det er bare enten hudfold etter arr, eller en slags hudorm som har kommet i en kanal etter en gammel betennelse. Der er mange plager som er merkelige når det kommer til hidrosadenitt og arrene etter dette;)
Anonym bruker Skrevet 8. november 2009 #3 Skrevet 8. november 2009 Okei, da satser jeg på at det bare er hidrosadenitt jeg har fått nå også. Det var to kuler, akkurat som små kviser, som nå er blitt til små sår, og aldri gror, fordi de får jo aldri være i fred. Blir rippet opp av undertøy, når jeg tørker meg eter dobesøk etc. Er jo ikke akkurat bare-bare å klistre på plaster der heller.. ;P Men for sikkerhetsskyld ringer jeg legen i morra. Må uansett om det er det ene eller det andre, ha hjelp til å bli kvitt det, for det er vooooondt.. :/ Tusen takk for svar HI
Anonym bruker Skrevet 8. november 2009 #4 Skrevet 8. november 2009 Ja, det er ikke godt med hidrosadenitt. Det vet jeg. Håper det bare er det som feiler deg. Synd om du i tillegg skulle ha fått herpes. Det er liksom nok med hirdosadenitt der nede...... Om du googler herpes genitalis, og så klikker på bilder, så får du opp bilder du kan se på og se om dette ligner på det du har. JEg kan ikke legge linker til bilder her, for de er ekstremt lange de linkene;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå