Januar Baby <3<3 Skrevet 8. november 2009 #1 Skrevet 8. november 2009 heisann .... Er det normalt at det kommer slim"propp" ut når man er på do å tisser ? :S Har hatt en del vondt i magen siste dagene og mindre bevegelser også .. noen andre som har hatt dette ?
NostraStoria Skrevet 8. november 2009 #2 Skrevet 8. november 2009 Kan slimproppen ha gått allerede? ring til føden, så kan de nok hjelpe deg!
Januar Baby <3<3 Skrevet 8. november 2009 Forfatter #3 Skrevet 8. november 2009 æææææh ! jammen har ikke noe som ligner på rier en gang :S er bare 31 uker jo Men det var lissom bare sånn at den "proppen" dekket do papiret :S Aner ikke ka det går i eg :S
NostraStoria Skrevet 8. november 2009 #4 Skrevet 8. november 2009 Trenger ikke å være fødsel på gang selv om slimproppen har gått trodde nå jeg da. Uff, ikke gøy å gå rundt å bekymre seg...ta heller en telefon for mye enn en for lite. Kan være fordel å sjekke for å være på den sikre siden! Lykke til!
Alltid Skrevet 8. november 2009 #5 Skrevet 8. november 2009 Slimproppen kan gå før riene starter.... Sånn har hvertfall jeg forstått det. Ring føden og få deres vurdering.
Januar Baby <3<3 Skrevet 8. november 2009 Forfatter #6 Skrevet 8. november 2009 jammen denne slim"proppen" , kor stor skal den være då? :S ÆÆÆÆÆH ! Noen som vet det ? :S
Gutt3+Spire<3 Skrevet 8. november 2009 #7 Skrevet 8. november 2009 Slimpropp kan gå flere uker før fødsel. min gikk 3-4 uker før termin, å fikk ikke veer før termin dato med mitt første barn
Beckerelli Skrevet 9. november 2009 #8 Skrevet 9. november 2009 Hele slimproppen trenger heller ikke komme på en gang. Litt og litt kan kommer over noen uker.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå