MB73 Skrevet 8. november 2009 #1 Skrevet 8. november 2009 Hei Er på jakt etter erfaringer/råd. Litt om oss: Vi ha nå 3 negative icsi+1 frys bak oss. Er tilbudt et fjerde forsøk men betale det selv. Legen vil gi oss et helt nytt opplegg. Kort regime: (har altid gått langt regime og kun puregon) 250 puregon fra dag 6 ca 150 puregon og 100 menopur Klexane(har gått på det før) Jeg vil også HA predisinol (tror jeg det hetter) Han har dårligt med svømmerer og jeg kan heller ikke få det til på egen hånd. Det jeg er råd vill på er skal vi takke nei å heller reise til Danmark. Trur dere det er noe sjangs å prøve et til der? Er jo litt økonomi og i dette,kortere reisevei å lettere her en Danmark. UFF UFF er ikke lett dette. Tar imot alle råd/erfaringer med STOR TAKK.
Sarah70-har 2 gull Skrevet 8. november 2009 #2 Skrevet 8. november 2009 Hvilken klinikk har du vært på i Norge, da? Prøvd Hausken eller Aleris?
Phoenix1 Skrevet 8. november 2009 #3 Skrevet 8. november 2009 Har dere fått ut mange egg på tidligere forsøk da? Mange befruktet? Jeg har nå prøvd kort regime to ganger. Har tidligere prøvd langt regime, med både spray og sprøyter. Fikk faktisk flere egg på kort regime enn på langt. Og så slipper man jo sprayingen med alle bivirkningene den medfører. Kun sprøyter i 11-12 dager og så e det uttak. Ikke så trasig å begynne på nytt igjen heller viss man ikke lykkes på et forsøk. Hvor bor dere? Vi holder til på Medicus i Tr.heim. E en privat klinikk. E veldig flinke folk med masse erfaring. Koster jo mer privat, men til gjengjeld ingen ventetid.
MB73 Skrevet 8. november 2009 Forfatter #4 Skrevet 8. november 2009 Jeg tilhører Haugesund Sykehus. Har tenkt litt sånt at hva kan Hausken tilby som ikke Haugesund kan? 1.forsøk ut :7 inn 1 :frys 0 2.forsøk ut:12 inn 1 :frys 4 1.frys inn 2 2 frys avbrutt 3.forsøk ut:8 inn 2 :frys 0 Så jeg skrev tidligere så er det jo billigere med et 4 forsøk i Haugesund. Men er det bortkastet penger(vet jo at ingen kan svare på det) men tankene svirrer rundt i hodet. Er det noen så har tatt et fjerde forsøk på samme plass men med nye medisiner å lykkes??
Sarah70-har 2 gull Skrevet 8. november 2009 #5 Skrevet 8. november 2009 Tja. Jeg dro fra Oslo til Hausken og var veldig fornøyd med den grundige gjennomgangen de gjorde. På Ullevål kjører de onesize, 3- forsøk-fiks-ferdig-ut. Jeg ble ikke gravid på mitt ene hausken-forsøk, men de var de første til å anbefale operasjonen jeg nå skal ta før flere forsøk. Jeg hadde ikke fortsatt på flere Ullevål-forsøk.Men jeg kjenner ikke Hagesund sykehus.
tvillinggutar + snuppelure Skrevet 8. november 2009 #6 Skrevet 8. november 2009 Hei! Eg hadde holdt meg til Haugesund sjukehus. Det at dei tilbyr dykk eit 4.forsøk betyr at dei har trua på dykk og at de skal få til dette. Før 3.forsøk fekk me òg beskjed om at me ville få tilbud om å kjøpe eit 4.forsøk, og det gjer dei ikkje til alle, sa dei. Dei sa òg at dei ofte brukte opp til fleire forsøk for å "finne ut av ting" og eg har trua på at dei er både dyktige og erfarne nok til å få til dette for dykk. Me lukkast på det 3.forsøket, men ei veninne av meg erfarte mykje det same som dykk og lukkast då på det sjølvbetalte 4.forsøket - tvillingar (ein har gode kort på hand for å få inn 2 egg når ein er komen såpass langt i forsøksrekka - me fekk inn 2 egg på 3.forsøk som òg resulterte i tvillingar;) Lukke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå