Gå til innhold

Han vil plutselig ikke ha meg lengre

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kjæresten klager på at sex med meg ikke lengre er noe deilig, at jeg er så slapp (og for våt) at han ikke kjenner noen ting, og mister ereksjon midt under akten.

Dette problemet har jeg aldri aldri hatt før. Har alltid hørt at jeg har vært trang, og trener bekkenmuskulaturen hver eneste dag for å holde den slik. Har gjort det helt siden jeg lærte det på skolen som 16 åring.

I det siste har han begynt å trekke seg tilbake, tar aldri lengre initiativ, og sniker seg vekk når han snakker i tlf osv. Slik var han ikke før.

Jeg er ca 5 1/2 mnd på vei, og har ikke lagt på meg mye, syns fremdeles jeg ser fin ut. Skjønner ikke hva problemet er :( Hvis han syns at jeg er slapp nå blir det vel neppe bedre med tiden. Bare tanken på å ha sex med ham etter at han sa dette her er ekkel. Jeg syns alt er ødelagt

Videoannonse
Annonse
Skrevet

har du tatt opp dette med han? fortalt han hvordan dette får deg til å føles?

tror virkerlig dere burde prate ut om dette, og da er det ikke nok at han sier; "du er for slapp og våt, kjenner ikke noe lenger", dere er to om forholdte, to om samleiet.. for å finne løsning på dette må dere prøve å finne det sammen..

• 1 måned senere...
Skrevet

Han har sikkert en minipikk, og det kan du si til han. Samtidig som du understreker at sexen kan ligge på hylla til etter fødselen.

PS! Mistenker du utroskap, siden han sniker seg unna i tlf?

Husk at for mange menn kan bare tanken på at du er gravid skru av all sexfokus. For andre er det motsatt. Respekter begge deler :)

Skrevet

Huff! skikkelig usympatisk type spør du meg.

Og sniker seg vekk når han snakker i telefonen?

O-o. IKKE bra!!

Er du sikker på at han er noe å samle på?

Hvor er respekten for deg blitt av da?

Huff. Nei tenk gjennom ting nå altså.

Mitt råd til deg.

• 1 år senere...
Skrevet

Han høres ikke ut som noen hyggelig fyr. Men skjønner jo at det er kinkig å gjøre det slutt når dere venter barn sammen...

Hvor "stor" er han, forresten?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...