Gå til innhold

uke 6, lysebrun utflod.. noen som har opplevd d samme????

Anbefalte innlegg

Skrevet

hei!

nå sitter jeg her og er kjemperedd for at jeg skal miste... har i dag hatt litt lysebrun utflod, den er ikke mørk og ser ikke blodig ut. (beklager detaljene....)

er det flere som har opplevd dette i graviditeten? hvordan gikk det med dere?

håper noen kan svare, for dette var ikke morro..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hei!

jeg skjønner godt at dette ikke er morro.. en blødning eller blodig utflod i svangerskapet trenger på ingen måte bety at noe er galt! Men såvidt jeg har skjønt er det greit å få det sjekket av lege.. så ring fastlegen din, eller bestill eventuelt time til tidlig ul privat! Da får du i hvert fall ro selv, og slipper å bekymre deg!!

jeg krysser fingrene for deg og at spiren sitter! :)

Skrevet

i mitt første svangerskap hadde jeg brunt utflod/spotting i samme uke som deg. Dro til legen, men det var ikke noe de kunne gjøre, måtte bare vente å se. Da det var så tidlig. Ble sykemeldt i 14 dager for å ta det med ro, og alt gikk bare bra. har en fin og velskapt gutt på snart tre år.

Skrevet

i mitt svangerskap blødde jeg i 6 uke, var helt sikker på at jeg mistet, men var til UL å da var det et dunkende hjerte der:)) fikk ei jente 31 augsut.. så alt gikk bra. blødde foresten uke 7 også¨.. etter UL, men da tok jeg det med ro i 3-4 dager.. holdte sengen!

så det eneste du kan jøre er å slappe av, det er vel ingenting å bekymmre seg over:)

Skrevet

Jeg begynte også å blø i uke 6, holdt på til uke 9 med variabel styrke, mest brunt blod.

Er i uke 14 nå, og alt ser bra ut på UL.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...