:)venter jente nr 2 Skrevet 8. november 2009 #1 Skrevet 8. november 2009 hei! nå sitter jeg her og er kjemperedd for at jeg skal miste... har i dag hatt litt lysebrun utflod, den er ikke mørk og ser ikke blodig ut. (beklager detaljene....) er det flere som har opplevd dette i graviditeten? hvordan gikk det med dere? håper noen kan svare, for dette var ikke morro..
Puppen og lillemor Skrevet 9. november 2009 #2 Skrevet 9. november 2009 hei! jeg skjønner godt at dette ikke er morro.. en blødning eller blodig utflod i svangerskapet trenger på ingen måte bety at noe er galt! Men såvidt jeg har skjønt er det greit å få det sjekket av lege.. så ring fastlegen din, eller bestill eventuelt time til tidlig ul privat! Da får du i hvert fall ro selv, og slipper å bekymre deg!! jeg krysser fingrene for deg og at spiren sitter!
lykkeliten85*Tobias i magen Skrevet 9. november 2009 #3 Skrevet 9. november 2009 i mitt første svangerskap hadde jeg brunt utflod/spotting i samme uke som deg. Dro til legen, men det var ikke noe de kunne gjøre, måtte bare vente å se. Da det var så tidlig. Ble sykemeldt i 14 dager for å ta det med ro, og alt gikk bare bra. har en fin og velskapt gutt på snart tre år.
MammanTilEmma❤ Skrevet 10. november 2009 #4 Skrevet 10. november 2009 i mitt svangerskap blødde jeg i 6 uke, var helt sikker på at jeg mistet, men var til UL å da var det et dunkende hjerte der:)) fikk ei jente 31 augsut.. så alt gikk bra. blødde foresten uke 7 også¨.. etter UL, men da tok jeg det med ro i 3-4 dager.. holdte sengen! så det eneste du kan jøre er å slappe av, det er vel ingenting å bekymmre seg over:)
Leona77 Skrevet 10. november 2009 #5 Skrevet 10. november 2009 Jeg begynte også å blø i uke 6, holdt på til uke 9 med variabel styrke, mest brunt blod. Er i uke 14 nå, og alt ser bra ut på UL.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå