NormaJean Skrevet 8. november 2009 #2 Skrevet 8. november 2009 hehe, dette var vel kanskje ett litt uspesifikt spørsmål? hva da med frakt? hva er det du lurer på? Selger bestemmer frakt, viktig at du sjekker frakten FØR du byr, noen krever opptil 30 dollar for å sende til Norge. Ofte er det smartest å sende en melding til selger før du byr og spør hva personen tar for å sende.
Mrs. Bouquet Skrevet 8. november 2009 #3 Skrevet 8. november 2009 Jerg kjøper kun av de som oppgir fraktkostnader før jeg kjøper varen. Man kan velge å se om de har lagt inn kostnadene til norge i en liste.
shari_z Skrevet 8. november 2009 #4 Skrevet 8. november 2009 Signerer NormaJean. Alltid greit å sende en mail til selger først for å høre om de i det hele tatt vil godta bud fra Norge da ikke alle gjør det. Og jeg har erfart at flere som vanligvis ikke sender til utlandet vil faktisk gjøre det så lenge man spør pent på forhånd. Kostnadene for frakt kommer veldig an på størrelse og vekt av det du kjøper, og hvor i verden den er. Jeg har kjøpt fra Tyskland og USA og prisene var like. Hvis ikke prisen er oppgitt, bare send en mail og spør selger. De aller aller fleste er hyggelige og vil svare på mail innen 1 døgn (min erfaring).
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå