Gå til innhold

Er halvhøy seng smart?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Rommet er 11 kvm, mend skråtak der senga skal stå.

Jeg har sett noen sånne halvhøye senger...er de praktiske på et så lite rom. Hva er under senga?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Høres ut som rommet til vesla dette... rommet hennes er 198 bredt så jeg fikk bygget inn en seng og den går det akuratt en antonius-kurvseksjon på hjul under... synns det er veldig praktisk.. leker, klær eller lagring foregår der.. eller kosekrok som det er blitt nå...

Skrevet

Datteren min har omtrent samme størrelse på rommet + skråtak. Vi kjøpe en halvhøy seng til henne og synes det er veldig praktisk. Til vanlig har hun kurver med leker under senga og når hun har overnattingsgjester, så flytter vi dem bort og setter en madrass under stedet :-)

Planen er å pusse opp rommet hennes, og når det endelig skjer, så skal vi bygge en seng inn i veggen hennes.

Skrevet

Halvhøy seng er superpraktisk! Vi har en som har skap og skuffer under, til oppbevaring.

Men jeg lurer på om du faktisk synes at 11 kvm er et lite rom? jeg synes våre barnerom på 11,5 kvm er store, jeg. Jeg hadde et rom på ca 7 kvm i oppveksten. DET er lite.

Skrevet

Jeg syns ikke det var praktisk. Vår sønn hadde halvhøy seng med sklie.

En stund hadde vi lekekasser under. Tungvindt når en skulle hjelpe til å rydde og sortere leker. Så sydde jeg gardiner å lagde hytte. Kjempegøy første dagen, men ble ikke brukt. Kan selvsagt hende andre barn syns det er topp.

Men det jeg syns var det verste var at det var vanskelig å sette seg på sengekanten for å lese en bok, trøste når han hadde mareritt om natta, ta han opp for å ta han med på do osv Stod liksom bare å hang over sengehesten.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...