Tabitha Skrevet 8. november 2009 #1 Skrevet 8. november 2009 Dette er egentlig ikke livsviktig, men i uke 21-22 skal livmora bevege seg over navlenivå. Da kan noen gravide få utovervendt navle. Så jeg forventet at noe skulle skje med min navle, men intet skjedde. Den er fortsatt et like dypt krater som alltid.
Elinlita Skrevet 8. november 2009 #2 Skrevet 8. november 2009 Trodde navlen begynte å vrenge seg når magen begynte å ta form jeg...? Jeg er 24 uker i morgen og her er det ikke noe særlig mage å vise frem, heller ingen forandring på navlen, enda livmoren for lengst har passert navlen.
minsin- j27.08.06, j10.04.10 Skrevet 8. november 2009 #3 Skrevet 8. november 2009 hei:) jeg hadde dyp navle i hele mitt forrige svangerskap... mao ikke noe skjedde med den... nå er jeg 19+3 med andremann så litt tidlig å se hvordan det blir denne gangen...
Gjest Skrevet 8. november 2009 #4 Skrevet 8. november 2009 WTF! Jeg håååper dette bare er skremselspropaganda!!! Jeg kan ikke ta meg selv i navelen en gang. Det gjør så sykt vondt. Tanken på at den skal vrenge seg utover gjør meg direkte kvalm!!! Mulig jeg har en medfødt defekt (patent urakus eller liknende... Kanskje noen som vet?)
FruSkurk&BandittBarna Skrevet 8. november 2009 #5 Skrevet 8. november 2009 Akkurat som noen ikke får den mørke stripa er det ikke alle som får utovernavle heller. Forskjell på folk. Min dype navle sto rett ut forrige gang og er på god tur ut denne gangen også, æsj og fysj, liker ikke det. Men har en venninne som fikk beholde innovernavlen sin, men den ble litt grunnere da.
gmfosse Skrevet 8. november 2009 #6 Skrevet 8. november 2009 Jeg har alltid hatt ganske dyp navle. Jeg er 19 uker på vei nå, og merket for et par dager siden at navelen plutselig ikke var så veldig dyp lengre. Regner med den "popper" ut snart...
Gjøkeredet③ Skrevet 8. november 2009 #7 Skrevet 8. november 2009 Jeg tror jeg lider av samme syndromet som deg 'førstogsist', det var mitt største mareritt forrige gang, og selvfølgelig skjedde det med meg! Men etter noen uker så ble jeg faktisk vant til det. Men etter fødselen og at magen ble flat igjen, så gikk jeg tilbake på å ha helt navlamani.. Takler virkelig ikke pirking i navlen altså.. Det byr meg såå i mot.. Men men.. Den popper vel ut denne gangen også. Og jeg overlever det vel denne gangen også;o)
Tabitha Skrevet 9. november 2009 Forfatter #8 Skrevet 9. november 2009 Popcorn, haha... Da kan det altså være at navlen endrer seg litt seinere, kanskje når babyen blir noe større. Tenk hvis babyen faktisk sparker ut navlen - går det an? (Litt ekkel tanke)
*LillaMeg* Skrevet 9. november 2009 #9 Skrevet 9. november 2009 IIIkkk.. Vrenger virkelig navlen seg ut? Jeg har utover navle for hadde ett eller annet når jeg ble født.. Mulig det samme som deg førstogsist.. Jeg hater navler, og blir kvalm om jeg tar meg der, eller andre gjør det.. (ikke at noen gjør det, men dere skjønner.. )
♥Madame_Mim♥ Skrevet 9. november 2009 #10 Skrevet 9. november 2009 Jeg har alltid hatt en veldig dyp navle. Nå de siste par ukene har jeg merket at navlen har blitt grunnere, og den er litt ømt. Regner med at jeg slipper å få utover navle, siden det fremdeles er mye igjen :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå