Gå til innhold

Hvor mye dritt er det egentlig mulig å ha?!?!?!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi har vært flyttehjelp for min samboers fetter i helgen og hele familien har virkelig stilt opp, men at 2voksne og 2unger (4år og 1,5år) kan ha så mye dritt det er for meg et mysterium!

Vi har flyttet intet mindre enn ca 70kubikk!!! Alt dette hadde de før i en 60kvm stor leilighet. Jeg og svigerbroren til han som flyttet er overbevist om at vi kunne ha kastet halvparten og de hadde ikke merket det eller vist hva som var kastet.

Det værste er vel at der de har hatt halvparten av tingen sine lagret nå noen månder sto det en sto trestubbe, god gammeldag hoggstabbe. Å jeg og svigerbroren til han som flyttet tenkte at det var helt naturlig at den skulle være med, siden vi faktisk følte at den var mer fornuftig å ha med enn mye av det andre vi allerede hadde flyttet. Så hadde vi ikke fått beskjed om det så hadde den blitt med, noe den ikke skulle.

Er det bare jeg som tenker sånn at jeg ikke kan samle på alt?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er helt enig med deg. Jeg er kriminell til å kaste/bli kvitt ting. Jeg klarer ikke rot eller masse unødvendige "ting" rundt meg! Blir rett og slett stresset av det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...