Anonym bruker Skrevet 8. november 2009 #1 Skrevet 8. november 2009 har på seg en vanlig peanuts hettelue i ull fra cubus, ikke nøstebarn, englebarn eller hva det nå enn måtte være!
Anonym bruker Skrevet 8. november 2009 #4 Skrevet 8. november 2009 De er så folkelige, dette kronprinsparet. Han skulle naturligvis hatt på seg en krone i rent gull som veide 2 kilo.
Anonym bruker Skrevet 8. november 2009 #5 Skrevet 8. november 2009 Det hadde jeg ikke trodd,men sikkert bare merkeklær det andre de har.
Anonym bruker Skrevet 8. november 2009 #6 Skrevet 8. november 2009 Sikkert en gave fra tante Märtha og onkel Ari!
Anonym bruker Skrevet 8. november 2009 #7 Skrevet 8. november 2009 HEIA ÅFK !!!!!! GUUUUUUUUUULLLLLLLLLLLLL :DDDDDDDDD
Anonym bruker Skrevet 8. november 2009 #8 Skrevet 8. november 2009 syns krompen og mette marit gjør en mye bedre jobb enn forventet og må si jeg liker at kidden har en lue fra Peanuts. Må innrømme at jeg var superskeptisk til MM da hun kom inn i kongefamilien, men syns de gjør en veldig bra jobb og balanserer det folkelige med det kongelige på en fin måte.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå