Anonym bruker Skrevet 8. november 2009 #1 Skrevet 8. november 2009 Må bare få ut litt frustasjon.. Jeg har en samboer som er glad i jakt, nå er han og en kameratgjeng oppi gokk for å se om de kan ta noe før fristen er ute. (De må reise langt, og ikke ofte det passer for alle) Det er helt greit for meg at han reiser.. Syns helt ærlig at det er litt godt å savne han, og være alene. I tillegg ha litt jentekvelder og få gjort ting man kanskje ikke hadde gjort om han hadde vært her.. (se jentefilmer og slike ting.. ) Jeg er gravid, men ikke syk, er en gooood stund til terminen. Han har selv sagt at han stå over den jakta som er rundt terminen. Det tar han som en selvfølge.. Dette er liksom siste jakten på en god stund, pga tidene og at han er usikker på hvordan det blir neste år da vi har en liten en. Så jeg lar han dra.. Ikke at jeg bestemmer det, men man har jo alltid en mening, syns det er bra at han får jaktet fra seg.. Vi har heller ingen spesiell meldeplikt til hverandre, selvsagt så sier vi ifra hvor vi er å slike ting. Handler mer om at man bryr seg, og vil vite hvor den andre er. Men er jo ikke sånn at man MÅ vite hva den andre gjør til enhver tid. Syns det er deilig å ha det sånn. Begge syns vi har det fint.. Og da tenker du sikkert, hva f er problemet da? Joda, problemet er alle andre! Jeg blir gal av dem. Familien min syns han drar for mye på jakt, og at han bør skjerpe seg, i tillegg kommer de med små drypp om at han er på damejakt. Noe jeg vet ikke er sant. De tror ikke han kan holde seg hjemme under neste års jakt, og at han driter i oss.. Noe som ikke stemmer, men det er jo ikek så lett når man blir overfalt på facebook og smser om det. Får hele tiden -stakkars deg- mld og at det er så synd på meg.. Bah.. Jeg har da klart meg en vinterdag før. Venner reagerer på at vi forteller hverandre hvor vi er, og tid vi kommer hjem.. Er ikke det normalt å fortelle slike ting da? Handler ikke om at man skal vite hva den anre gjør hele tiden. men ja.. Så det jeg lurer på da, er hvordan gjør dere det med slike ting? Får samboeren dra på gutteturer, og du på jenteturer, og har dere "meldeplikt", eller er det normalt å fortelle hvor man er og tid man kommer hjem?
Anonym bruker Skrevet 8. november 2009 #2 Skrevet 8. november 2009 Jeg synes det er normalt å si ifra hvor man er og hva man skal. Vi bor sammen og blir jo bekymret for hvarandre hvis ikke. Vi snakker hver dag uansett om vi er sammen eller fra hverandre. Det bare er sånn. Vi har et barn sammen og jeg ser det som en selvfølge at jeg skal kunne fortelle ungen hvor pappa er og omvendt.
pitbull Skrevet 8. november 2009 #3 Skrevet 8. november 2009 Jeg jobber hardt med et tillittsproblem, er ganske sjalu av meg, og setter stor pris på å få vite hvor han er og sånt. Jeg er kanskje litt plagsom til tider, men jeg jobber med saken... I tillegg til at jeg sliter litt med å stole på han, var han i en alvorlig ulykke i sommer, og etter å bli flydd til sykehus i helikopter, og se min kjære sånn er jeg enda værre... Nå er jeg livredd for at han kan være skadet hvis det går lang tid uten at han svarer på melding eller når jeg ringer. Jeg vet jeg er urimelig, og til tider litt hysterisk, men jeg skylder på hormoner, ulykken, og det han gjorde for lenge siden som jeg jobber med å komme over. Jeg ønsker jo å stole 100% på han igjen, og det kommer nok med tiden, men enda da vil jeg like å vite hvor han er, å ta som en selvfølge at han skal vite hvor jeg er. Synes det er en grei sak, sånn skal det være i mine øyne, vi lever jo sammen, og har snart et barn sammen=) Jeg opplever også at andre blander seg litt vel mye om hva han gjør, om han drar på byen, og når han er på jakt. Jeg synes jo det er greit, har tilogmed vært med han på jakt flere turer. Greit med byturer også, så lenge han begrenser drikkingen, og jeg får være med iblant. Er ikke veldig begeistret for jenter som henger etter, men det var ei som var spesielt ille. Hun gikk over streken etter min mening, tror jeg har skremt henne bort nå, så problemet er løst=) Men har et sjalusiproblem, som jeg innrømmer, så synes det er unødvendig at andre "fyrer oppunder"
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå