Anonym bruker Skrevet 8. november 2009 #1 Skrevet 8. november 2009 Jeg har litt feber (38-38,5), vond hals, susete i hodet og hoster. Hvordan vet jeg om det er nøff-nøff syken eller bare en kraftig forkjølelse??
Anonym bruker Skrevet 8. november 2009 #2 Skrevet 8. november 2009 Akutt høy feber, altså at du plutselig får en høy feber. Og en liten huskeregel er at forkjølelse=snørr svineinfluensaen gir ikke snørr. Ellers finner du symptomsliste på www.pandemi.no
Gjest Skrevet 8. november 2009 #4 Skrevet 8. november 2009 Jeg har hatt svineinfluensa. Det startet med hoste høy feber,vondt i alle ledd klarte nesten ikke å gå.Hadde diare også. Vi fikk påvist alle sammen her i huset gubben og begge unga,gubben var sjukest kasta opp hele tiden.
Anonym bruker Skrevet 8. november 2009 #5 Skrevet 8. november 2009 Selv mener jeg at jeg IKKE har hatt SI, men alle andre mener det er det... Hadde først hodepine fra en søndag til fredag....SÅ hodepinefri i en dag, også fikk jeg sår hals..Gurglet munnvann og prøvde og holde halsvondtet i sjakk, ofte funker det nemmelig ) Hadde skkelig vond hals i en drøy uke, så fikk jeg en 2-3 dager med "ullen hode" litt slapp i kroppen, ikke feber, bare ikke i form. SÅ kom det en hoste fra h.....Hoste så jeg nesten spøy i perioder....Dette varte fra mandag til torsdag.:Da hadde jeg sovet så lite pga hosting at jeg dro til lege for å få resept på cosylan..Noe jeg fikk...Rakk å ta en gang før jeg ble dårlig og kjente feberen komme..i løpet av natta steg feberen, vondt i alle ledd og hosten var der, men mye bedre....Hosten forbedret seg i løpet av fredagen, men feber og kroppsvekr vedarte...i dag, søndag er feberen straks borte kjenner jeg..hoster litt og litt snørrete. men ellers ok.Må prøve å få i meg noe og spise snart. Mannen fikk feber i går kveld og minstemann, som var på overnatting hos besteforeldre, har fått feber og viser teng til sår hals..... Jeg trodde SI startet med feber og sluttet med hoste jeg da....Og at feber skulle vare lenger enn litt over 2 døgn....(torsdag kveld til i dag formiddag) Men når det nå ser ut til at flere familiemedlemmer blir slått ut så må jeg kanskje bøye meg i støvet og si at jeg hAR SI?+Isåfall, et meget lite "etter boka" tilfelle vil jeg si..... Men syk, det var jeg..Har hatt influensa før, og liknet veldig..Bortsett fra at jeg var så forkjøla først...Influensa ellers har kommet osm kastet på...Nå var jeg liksom "Litt syk" lenge før..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå