Gå til innhold

Jenter, når dere ligger på magen...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Får dere noen protester fra babyen i magen?

Jeg kjenner at den beveger på seg, liksom for å finne seg til rette siden den har fått mindre plass. Ikke sikkert at den protesterer men ...

:-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hei:)

ikke noen som klager her ihvertfall, jeg er 19+3 i dag og snur meg rundt på magen om natta enda...men jeg merker "protester" hvis jeg sitter foroverbøyd for lenge

Skrevet

Hihi.. :) Ja får noen klager når jeg sitter ved bordet og er på dataen.

Er ca. 24 uker på vei da..

Skrevet

det føles som om jeg har en fisk i magen om jeg ligger rett på den, eller om jeg bøyer meg for mye fremover. Sover ofte på magen, men nå heller med et ben bøyd ut i vinkel for å avlaste.

Skrevet

skriver under på denne jeg. Hun sparker og kravler masse for å finne seg til rette, men det går ikke lenge før det blir roligere. Greit med beinet bøyd ja ;)

Skrevet

Jeg føler også at jeg får protester hvis magen kommer litt "i klem". Klarer akkurat å ligge litt på magen hvis jeg har en puten under det ene låret, men det varer bare norn minutter før det begynner å dunke. Det samme skjer hvis jeg sitter for mye foroverlent. Sparkingen kjennes annerledes ut enn den "vanlige" sparkingen, det er derfor jeg tenker at det er litt protestering på gang, "hei, slutt med det der"!

:)

Skrevet

Jeg ligger veldig sjelden på magen så vet ikke om jeg får protester da, men jeg får protester deresom jeg setter meg ned med for trang bukse eller lener meg fremover for lenge uansett hvilke klær jeg har på meg.

Protestsparkene er annerledes enn vanlige spark. Minner mer om en fiskehale som slår fort, enn disse enkle harde sparkene som hun normalt kommer med :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...