Gå til innhold

Har noen av dere seng med skuff under til barna?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Slik skuff en kan dra ut, slik at det kan brukes til oppbevaring.

Hvor har dere kjøpt den i så fall, og pris?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Haha, putte barna i skuffen liksom :-)

Måtte bare kommentere denne - hihi :-)

Skrevet

hehe...ja sånn at de kan legges der når vi ikke orker mer fra dem:))

Skrevet

Jenten her har en seng med tre gode skuffer under. Genialt syns jeg- plass til masse leker i;)

Kjøpte på Bohus for 2 år siden. Husker ikke navnet på serien, men de har pult, huller, seng pluss diverse annet i samme serie og det er heltre-ikke slik dum laminat:)

Husker ikke helt prisen desverre, men hvis du ser på Bohus.no så finner du den sikkert:)

Vet at vi slet med å finne noe i heltre da vi skulle kjøpe, så utvalget av det er ikke helt det store... Det er i hvitt tre:=)

Skrevet

Memory/louise heter den:) Koster 2999,-

Skrevet

Ikea har også seng med skuff. Planer om å kjøpe den til eldstemann når han får nytt rom i nytt tilbygg:-) Husker ikke prisen, men vanlig Ikea-vennlige priser.

Skrevet

Ja. Men vi har madrass i skuffen. Så kan en av oss sove i skuffen dersom han er syk. Og senere kan han ha overnattingsgjester uten at vi må styre med å lage til gjestseng. Helt genialt syns jeg.

Vi kjøpte den på Møbelringen. Valgfritt om man vil ha plass til oppbevaring eller madrass i skuffen. Vi betalte ca 8.000 kr inkl. to madrasser (en svane med overmadrass og en skumgummi)

Skrevet

Vi kjøpte på Barnas hus, Hoppe heter serien. tror skuffen kostet rundt 800, kjempefin til leker

Skrevet

Hvis du har seng fra før tror jeg de selger skuffer separat på bohus nå. De har senger med skuff også. Se på nett:)

Skrevet

Takk for svar alle:)

Har funnet både på bohus og ikea nå, så vi får ta en tur ut og se på de en dag:)

Skrevet

Vi har seng fra hoppe-kids.dk. (de selger det merket ganske mange steder) og der kunne vi kjøpe skuffer til å ha under som tilbehør. Vi valgte å ikke ha det fordi det er så mye styr når man skal gjøre rent.

Skrevet

Vet i alle fall at den vi så på ikea var med hjul under. De henger liksom ikke fast i senga. Så da blir det jo i alle fall enklere når vi skal gjør rent.

Men, ja...det er jo et godt poeng som jeg ikke har tenkt på:)

Skrevet

Er hjul på disse også, men de tar da litt gulvplass som også skal vaskes i samme slengen når man drar de ut. Men trenger du oppbevaringsplassen er det jo vledig greit å utnytte plassen under senga. Kunne velge mellom 1 stor skuff eller 2-3 små alt etter str. på senga.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...