Gå til innhold

Sur!

Anbefalte innlegg

Skrevet

I dag er jeg bare sur... Har tre dager til termin, og pappaen var ute og spiste middag hos en kompis i går. Det synes jeg er helt greit, og sa jo at han selv måtte ta kontroll og ansvar over hvor mye han drikker. Men i dag, da han sitter litt småfyllesjuk med pjuskete hår og dårlig ånde og liksom er så veik som man kan være når man er fyllesjuk kjenner jeg at jeg bare blir fylt opp av dårlig skjult irritasjon over mannen. I dag kunne jeg faktisk heller vært uten! Ikke en god tanke å tenke, men i dag er jeg bare så utrolig lite forelsket i denne mannen som man kan få det. Synes bare han er ekkel... Bleik, veik og illeluktende. Årh!

Måtte bare få det ut. Sorry.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

beklager.. men føler latteren bobble her jeg sitter.. ikke fordi jeg ikke forstår deg.. men forstår deg så godt! dagen der på, er en av de dagene mennene våre er minst tiltrekkende av alle..

klart, de skal få ut og spise middag og drikke, null problemer der.. men de kunne da likevel ta en dusj enten når de kommer hjem, eller med en gang de står opp..

vi får nok prøve å overse disse dagene, kanskje hinte (eller si det direkte) om en dusj og tannpuss?!

Skrevet

PLUSS at han har kronisk kalde hender og føtter. (Store problemer her som dere skjønner...) Men i det siste har jeg hatt problemer med lysten. Synes det er litt ekkelt at han tar på meg med de iskalde hendene sine... Det er ganske ubehagelig å tenke disse tankene, men synes for tiden han er litt frastøtende.

Noen råd for hvordan man kan komme over sånne tanker? (Er løsningen kanskje bare litt tid for seg selv?? Er sikkert blitt litt lei av å bare gå hjemme og vente på fødsel, samtidig som jeg skal liksom være husmor her... Han arbeider jo, og jeg går jo bare hjemme. Blir ikke noe god stemning av sånt.) Uff. Ikke godt å ha et sånt anstrengt forhold til kjæresten sin sånn tett oppimot fødsel. Sikkert ubehagelig for han at jeg er så avvisende. Tar imot gode råd med takk. (PS: Vi har vært sammen i 5 år, og det er ikke første gang jeg befinner meg i et sånt klima. Bare sånn at dere vet det.)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...