NurseShark Skrevet 8. november 2009 #1 Skrevet 8. november 2009 Hei, hei. Det er vel sånn at man i denne fasen bgynner å lurer på on de ulike tingene man kjenner er tegn på at fødsel er om hørnet.. Jeg har det periodevis slik at det er vondt å gå fordi han presser spnn ned mot blæra /Bekkenet??? Noen ganger får jeg smerter i slysken og har hatt noe mensmurringer i mave/korsrygg. Noen andre som sliter med det samme? Og hvor langt på vei? Vil gjerne høre om dere 2.gangs fødende og deres erfaring med dette også... Jeg er er i uke 34:-)
Maya&Leah*har født* Skrevet 8. november 2009 #2 Skrevet 8. november 2009 Jeg har det også sånn.. Å har hatt det noen uker! Men de siste dagene har vondtene i magen\lysken område blitt anderledes.. Så håper det er tegn på noe som skal skje :-D Jeg er 2gangs. Har termin 29november.. Så er veldig klar for å få ut lille gutt! Er nå 37+3. Merker liksom på kroppen at det er noe som skjer... vanskelig å forklare! Men håper virkelig det er fødsel rundt hjørnet
NurseShark Skrevet 8. november 2009 Forfatter #3 Skrevet 8. november 2009 Hadde du det sånn før forige fødsel også? Jeg håper selvsagt han holder seg der inne et pat-tre uker til, men jeg kunne godt tenke meg å få ham ut til jul selv om det er et par tre uker før termin, hehe. Hvordan er det når du har vondt i lyskem magen når du går?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå