Gå til innhold

Drit lei samboeren min :-(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei,

Er 13 uker på vei, og har en på 2 år fra før, så vil helst ikke bli alenamamma, men snart ser jeg ingen utvei..

Samboeren min er så sur og negativ hele tiden... Sliter meg helt ut på dette... Han har vist alltid vært slik, jmf. hans kammerater..

Hans interesser og behov kommer i førsterekke, og har en mye borte på trening. (10-12 timer per uke)

Dette også de ukene datteren hans er på besøk. Så fulstendig utbrent, blir jeg sittende med en knøttet og en sutrete tennåring...

Hans sure og egoistiske væremåte tapper meg fullstendig for energi..

Vi gjør sjeldent familieting, for det har han ikke lyst/ork til. Så ofte blir det bare meg og mini på gårut, cafe, bilioteker, besøk og lignende. Jeg er vokst opp i en kjærnefamilie, så for meg er dette langt fra ok.

Savner en varm og kjærlig kjærste som bryr seg, og som tar vare på en..

Nei, jeg burde nok ikke blitt gravid igjen, men vi har alle våre svake tidspunkt. Jeg elsker barnet mitt over alt, og ønsker mer enn noe anner et barn til. Det er hun som gir meg energi og glede i hverdagen :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er kanskje en grunn til at datra hans er sur og tverr om faren er slik, og i tillegg aldri er med henne når hun er der.

Huff, å bli alenemor er jo selvsagt ikke bare bare, men å leve med en slik mann er jo heller ikke bra.

Jeg tror jeg ville kastet han ut, eller flyttet selv om han ikke skjerper seg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...