NostraStoria Skrevet 8. november 2009 #1 Skrevet 8. november 2009 Hva betegner svangerskapskløe, og når bør en komme seg til legen? Trodde det var vanlig å klø litt..men ble litt bekymret nå, våknet i natt av mye kløe.
søte lille:) Skrevet 8. november 2009 #2 Skrevet 8. november 2009 Jeg har klødd lenge egentlig jeg ,uten å tenke så mye over det!Men det har vært perioder som har vært værre enn andre og det har vært mest på føttene og legene..Men reagerte ekstra i går da jeg sto i dusjen og brukte en sånn børste til ryggen på hele kroppen fordi det var sååååå deilig å klø med den!!! Itillegg leste jeg ett innlegg igår om at det ikke var bra,så i dag ringte jeg føden og de ville ha meg til sjekk med en gang..Men alt så fint ut og det er mye som skal til før det er alvorlig for babyen sa de ,men at det er viktig å ringe når man klør..Så ring du å hør hvordan du skla forholde deg til det:)= Lykke til
NostraStoria Skrevet 8. november 2009 Forfatter #3 Skrevet 8. november 2009 Våknet opp kun i natt av kløe under ene foten og på låret. Men kjenner ingenting nå. Lurer på om jeg bør vente med å ringe? Har time hos jordmor i neste uke da.
Wishes* Skrevet 8. november 2009 #4 Skrevet 8. november 2009 Du bør dra til fastlegen i morgen å få tatt såkalte lever og galleprøver. Det er de som kan fortelle deg om du har den farlige kløen eller den ufarlige. Dette skal faktisk sjekkes en gang i uka hos de som en plaget med kløe. Har du den "farlige" så kan det nemlig være dødelig for fosteret. Ikke for å skremme deg, men greit å følge de anbefalingene som er:-)
NostraStoria Skrevet 8. november 2009 Forfatter #5 Skrevet 8. november 2009 Kanskje litt redd for å ikke bli tatt seriøst. Så etter kun 1 natt med litt kløe så anbefales det å få det sjekket? Skal ta en tlf til legen og spørre om å få ta lever og galleprøve.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå