Gå til innhold

Apropos treningsmusikk - har dere forslag?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ikke trance/dance greier, det får jeg hareskår av.. Alt annet går ned på høykant.

Men litt mer over i rockens verden? Trenger å fylle opp poden, men er helt blank.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nickelback - burn it to the grown..

Samt mange andre fra nettopp nickelback..

Skrevet

Til hviken trening da? Vil jo være ulike sanger avhengig av hva du skal bruke det til...

Er selv spinninginstruktør, så dette er forslag tilpasset sykkel:

- its raining men

- roesseana (toto)

- musikk fra Fame og Greace

- musikken til donkey boys funker bra

- eye of the tiger..

Har du noen gode forslag tilbake så har jeg flere :-)

Skrevet

Spinning er blitt min store lidenskap, så dette passer ypperlig:)

Skrevet

Nå er jeg ekstremt dårlig til å si hva som passer og ikke passer, men er veldig glad i Iron Maiden til sykling. Men kan vel ikke se for meg at det blir noen stor slager i spinningsalen:)

Skrevet

Jeg er avhengig av inspirerende musikk på spinning mer enn i noen annen treningsform, og dette ville ikke jeg tråkket etter ;-)

Se bort fra "melodiøs" trance (som jeg faktisk liker å spinne til) så ville jeg ihvertfall hatt nyere pop/rock musikk med masse beat. Donkeyboy er bra, men hold Bryan Adams, The Weather Girls, Grease etc langt unna meg.

Både til spinning og gruppetimer synes jeg det funker med f.eks Three Doors Down, musikken fra Mission Impossible, Pink, noe up-tempo fra Rihanna, No Doubt, originale eller remixer av Madonna, Pink, Røyksopp, Katy Perry..... og selvfølgelig dance.

Noe funker bare på timer, andre kan jeg ta med på ipoden til styrketrening på egenhånd.

For egentrening må man egentlig bare vite man selv liker og finne musikk blant dette som "pumper" litt :-D

Skrevet

:) Strålende! Nå har jeg litt å pløye igjennom! Trance, melodiøs eller ikke er det værste jeg veit å spinne etter, syns det er ei mølje og ikke noen høydepunkter osv, så jeg får ikke det siste pushe i rompa jeg trenger om du skjønner. (Nei, jeg er ikke pensjonist altså;))

Skrevet

Muse "Victorious"

The Pixies "Levitate me"

Everything but the girl "Missing"

Justin Timberlake "Lovestoned"

Ida Marie "I like you so much better when you're naked"

The Strokes "Last night"

Skrevet

Jeg har aldri satt mine ben på et treningssenter, og vet bare vagt at spinning innebærer sykling av noe slag, men innbiller meg at all musikk begått av Gluecifer skulle være velegnet til nevnte formål! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...