Gå til innhold

Svigermor og farsdag...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det bare jeg som syns det er litt rart at svigermor kjøper gave til sønnen sin (altså mannen min) til farsdag?

Hun tenkte å bake kake og lurte på om hun kunne komme med frokost til han også...?! Er dette normalt tro?

Nå er gubben borte til i kveld, så det ble ikke noe av da, men gaven har hun levert. "Til min flotte sønn, gratulerer så utrolig mye med farsdagen. Mamma er glad i deg".

Han er 30 år altså...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Spesielt ! Om det er noen som skal "feire" pappaen, så er det vel ungen hans..og ikke mora..syns jeg hørtes veldig sært ut jeg, men det er nå meg.

Skrevet

"Mamma er glad i deg"

Hihi, den var søt:-)

Syns det hørtes litt merkelig ut ja, men søtt var det:-P

Skrevet

Uff, typisk svigermors tilbedelse av egen sønn. Synes sånt er så utrolig fjollete.

Skrevet

Slik jeg ser det så er det naturlig for henne. Man er glad i sine 30 årige sønner på lik linje med en på 3.

Skrevet

Skjønner jo at hun er glad i han (hvem kan unngå det:). Men syns det er litt rart at hun nesten prøver å kuppe farsdagen. Hennes egen fra er jo også i live. Hva med å servere han frokost istedenfor?

Skrevet

Ehhh da må hun vel nesten gi gave til sin egen mann, altså pappa`n til mannen din.

Farsdagsgave til sønnen??? Nei det blir bare rart:-)

Skrevet

Herregud, først nå så jeg det med frokost og kake. Ja, ja, de svigermødrene fornekter seg ikke.

Det ér rart og høyst uvanlig. Selvsag er hun like glad i sønnen sin som da han var 3 år, men adferden bør jo kanskje endres noe nå som sønnen ikke er 3 år, men 30.

Skrevet

Synes det var en fin ting å gjøre jeg:)

Skrevet

Spesielt!!

Hadde hun plent ville gjort noe for sønnen sin kunne hun vel invitert dere alle til middag idag?

Ellers så syntes jeg ikke hun trengte å gjøre noen ting, det er farsdag, ikke sønnsdag..

"mamma er glad i deg" gave og div. høres ut som hun enten har dårlig samvittighet for noe, eller prøver å vinne hans parti i en krangel av ett eller annet slag..

Skrevet

Mamma er glad i deg gave er sånn mora til min samboer kunne funnet på..

men jeg velger å tru hun ikke hadde gjort det på farsdag.. hehe :o) syns det hørtes litt "mye ut"....

Skrevet

Jeg syns det ble litt mye altså. Hun har tre sønner, men bare ett barnebarn... De to andre sønnene har hun ikke snakka med på ei uke, men mannen min ringer hun til alle døgnets tider. Bare for å høre hvordan det står til med godgutten og godjenta hennes... Akkurat ja.

I dag ble hun faktisk fornærmet fordi vi ikke kom innom henne på vei hjem. Jeg kjørte 2 timer for å hente mannen som har vært borte i helga, skulle vi stoppa innom henne på turen tilbake, hadde det blitt 3 trimers kjøring. Pluss den tiden vi skulle vært der. Snuppa måtte jo hjem å sove, men det ble ikke godt mottatt. Nå sitter gubben å snakker med henne i telefonen (for trredje gang i dag). Hun griner og sier at vi ikke bryr oss om henne?! Hva i helvette da? Jeg og snuppa var der senest i går!

Skrevet

Tenker hun burde kutte navlestrengen snart ....

FARSDAG , ikke sønnedag ...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...