Gjest Tina-Mari m/Tvillinger! Skrevet 8. november 2009 #1 Skrevet 8. november 2009 Hei hei alle sammen!! Jeg har en venninde som stekt vurderer å få barn - assistert befruktning. Hun er alene og trives godt med det. Hvordan går man frem for å få assistert befruktning? Har dere noen tips og råd å komme med på veien??? Håper det klaffer for dere alle sammen! Jeg ser på meg selv som heldig som fikk 2 uten hjelp. Masse masse lykke til alle sammen!!
Gitte ♥tvillingmamma♥ Skrevet 8. november 2009 #2 Skrevet 8. november 2009 Anbefaler henne å gå inn på donor egg/sæd -forumet. Der er det mannge å spørre og mye informasjon å få. Hvis hun skal gjøre dette alene må hun til utlandet f.eks Danmark -og bruke donorsæd. Dette er ikke lovlig i Norge om en er enslig. Det er i grunnen bare å ta kontakt med en klinikk så får en også mye info av dem. Det er vanligvis kort ventetid for å komme igang da det er privat. Som enslig må en også betale alt selv. Jeg er selv alene og fikk tvillinger vha donor. Ønsker din venninne lykke til:-)
Gjest Tina-Mari m/Tvillinger! Skrevet 9. november 2009 #3 Skrevet 9. november 2009 Tusen takk for svar! Blir nok å ta noen telefoner til Danmark i morgen ja:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå