Mockanin Skrevet 8. november 2009 #1 Skrevet 8. november 2009 To hjemme her har blitt satt på tamiflu pga. misstanke om svineinfluensa og jeg tar det forebyggende. Så er det han på 14 som har vært hos faren sin denne siste uken. Jeg har snakket med han og sagt at det er best han er hos faren litt til i og med at det ser ut til at svineinfluensaen har kommet til broren og stefaren. Gutten vil alikevel veldig gjerne til oss. Så ser jeg på facebook at stemoren skriver at hun er syk med hodepine, sår hals osv. Det er jo psymtomene på svineinfluensa. MEN hun gir dattern skylden for å ha smittet henne. Dattern har hatt sår hals noen dager nå og hatt falsk krupp, samme lege som sa yngstemann kunne ha svineinfluensa mente at denne jenta ikke hadde det. Vi fikk beskjed om å leve som det var det, dem ikke. MEN jeg synes det høres ut som om stemoren har noen flere psymtomer enn det datteren hadde. Hun jobber i barnehage også. Nå lurer jeg på om jeg skal tillate at 14 åringen kommer hit denne uka i og med at det er psymtomer på svineinfluensa der han er nå? Vanskelig dette her.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå