Gå til innhold

Hvilke bleier syns dere er best for nyfødte barn?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Pampers. Tynnere og mykere enn Libero.

Skrevet

Jeg har brukt Pampers til mine, fordi de har ikke tålt Libero(fulle av utslett der plasten/kantene er).

Og pampers er mer behagelige, mer strekk, tynnere og mykere.

Skrevet

Jeg syns libero var best til vår sønn. Pampers har ekkel frysetape som lukker dem og gjør at de blir stive. I tillegg lakk Pampers bæsj sånn at det ble lekasje opp til nakken selvom bleia var nesten tom.

Hvis du er gravid og lurer på hvilke bleier du skal kjøpe, så vil jeg anbefale deg å melde deg inn i liberoklubben og hente gratispakka på apoteket, da får du prøver på både pampers og libero og så kan du prøve ut hva som passer din baby best.

Skrevet

Vi brukte pampers fordi den er tynn og myk, nesten som en truse mens libero var som en klump, og lakk tiss på siden..

Skrevet

jeg liker Pampers best, men det må være den lilla pakken, ikke den grønne - de er stive og ekle, Til nyfødte brukte jeg Libero da de var litt mindre i str og tror ikke den lilla til pampers finnes i mini strl

Skrevet

Jeg klarte ikke å bestemme med for pampers eller libero for det var egenskaper ved begge jeg likte til hvert sitt bruk. Så da hadde vi begge typene, men da hun ble større har vi kun brukt landlordbleiene fra Rema.

Skrevet

Pampers er finere bleier enn Libro, de er myke og fine og langt mindre klumpete. Men med ene barnet kunne vi ikke bruke pampers fordi det var alltid lekkasje, har sikkert noe med kroppsfasong å gjøre. Så da ble det libro.

Nå er barna større, aner ikke om de har nyfødt bleier, men jeg har også fått øynene opp for landlord bleiene. De har like god kvalitet som dyrere bleier, de er ikke billigbleie i annet enn prisen. Samme med mummi bleiene der.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...