Abracadabra Skrevet 8. november 2009 #1 Skrevet 8. november 2009 her har vi kost oss med deilig morgenstund i sengen med presanger til nylig hjemkommet far, som fikk guitar hero av mamma og duplo av sin sønn (som de skal leke med sammen!). deilig frokost med nykokte egg og nystekte rundstykker...enda mer kos og lek etter frokost, og så dro guttene avgårde på besøk til oldefar, og mor får være aleeeene hjemmmmme!!!!!!!!!!!!! 8 dager til termin, så jeg føler virkelig behov for å slappe av, puh! mine mål for i dag: ***komme til bunns i skittentøyet (en maskin igjen så har jeg klart det, yessss!) ***henge opp sånn "tåkefilm" på badevinduet ***lage en grop i sofaen som ligner mistenkelig på meg ***drikke en julebrus ***spise opp mandarinene og resten av lørdagens chipspose ***kanskje en pizzabit til lunsj først forresten?? ***se masse på brødrene Winchester som skal redde verden fra the impending apocalypse, da-da-da-dummmmmmmm!!!!!!!! jeg måtte liksom ha et PAR fornuftige ting på listen, følte jeg, men de er heldigvis kjapt unnagjorte hurra for farsdag som ligner veldig på morsdag i år!!! woohoo!
lillebie på`n igjen Skrevet 8. november 2009 #2 Skrevet 8. november 2009 det hørtes ut som noen bra mål for dagen ) spørs om jeg ryker på en julebrus- chips OG pizza i dag jeg og ..hehe
Abracadabra Skrevet 8. november 2009 Forfatter #3 Skrevet 8. november 2009 hehe lett å skjemme seg bort på slutten nå gitt. har du fremdeles ondt? jeg er stort sett bedre om morgenen, og så klarer jeg å overdrive for mye i løpet av dagen, så om kvelden ligger jeg i sofaen og klynker igjen teite meg. i går kveld hadde jeg skikkelig kraftige kynnere også, så jeg lå her og peste, og mannen min så bekymret bort på meg og sa "du må si fra hvis du skal føde, sant?" da måtte jeg le, for hvorfor skulle jeg "plage" ham med det, liksom?? hihi. øynet et lite håp idet en kynner ble skikkelig ond, men det ble med den ene, så roet det seg igjen. 8 dager igjen i dag... men nå er klesvasken unnagjort, og tåkefilmen hengt på badet, så nå er det bare kos igjen her, hurra!
lillebie på`n igjen Skrevet 8. november 2009 #4 Skrevet 8. november 2009 joda jeg lå på sofan i går og pusta og offa meg jeg og kjentes virkelig ut som om noe var på vei til å skje...men prøvde å ikke stresse noe mer med det- vet jo at rier tar seg opp og blir til fødsel og man får ikke påvirket det ) satt meg opp i sofan på et tidspunkt å hørtes sikkert ut som en hval da kona sier: han kommer ikke noe fortere om du piner deg til å sitte oppreist! hehe ...i natt var jeg på do kl 2 - 4 - 6- 8 og stod opp klokka 10! pressa og pressa ned på blæra.... det presser fortsatt - men det er som du sier , på morgenen er det litt bedre... og i dag skal jeg ned alle 4 etasjene (uten heis) i blokka med det skøpelige bekkenet mitt og reise på farsdagsbesøk - veldig spent på å kjenne hvordan det blir i kveld. har fortsatt mens murringer til 1000 også ! ja nå har du bare kosen igjen ) huff disse utskeielsene...rekker nesten ikke ha dårlig samvittighet mellom hver godisbit jeg tar...blir noen iløpet av dagen he he .
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå