Anonym bruker Skrevet 8. november 2009 #1 Skrevet 8. november 2009 Jeg er bare så fortvilet akkurat nå. Jeg er gift med en mann som til tider har svært dårlig oppførsel overfor andre. Jeg har sagt til han før at du kan ikke snakke til andre på den måten. I går skjedde det igjen. Kjeftet ut noen som hjalp oss med noe. Jeg ble så flau og forsøkte å "redde" situasjonen, men skaden er jo skjedd. Personen har sagt at han aldri hjelper oss med noe igjen pga hans oppførsel. Også andre i min familie reagerer på utbrudd som bare vitner om dårlig oppførsel og oppdragelse. Jeg har jo snakket med han om det før, men det går tydeligvis ikke inn. Nå sitter jeg her og er kjempelei meg og flau over hele situasjonen. Hva kan jeg gjøre for at han skal endre seg? Og før dere sier at jeg skal kaste han ut, så kan jeg jo ikke gjøre det. Han er jo snill og vi har det jo godt sammen. Vi har også barn sammen. Det er heller ikke jeg som pleier å få disse "utbruddene" hans. Men jeg kan jo ikke ha det sånn heller. At jeg blir sittende og ha det vondt pga hans oppførsel overfor de som betyr noe for meg. Får vel snakke med han en gang til da.. Hater de samtalene. Og det hjelper vel ikke nå heller Har såååå lyst til å fortelle foreldrene hans hvordan han oppfører seg, for jeg tror ikke de aner det. Kanskje det hadde hjulpet om de sa noe til han. Men jeg kan jo ikke "sladre" heller. Dette var et hjertesukk en søndagsformiddag.
Anonym bruker Skrevet 8. november 2009 #2 Skrevet 8. november 2009 Kanskje du kan være heldig å få filmet en slik episode og vise den til han? Han skjønner kanskje hvor dumt det virker da?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå