gullet:) Skrevet 8. november 2009 #1 Skrevet 8. november 2009 Gratulerer til alle fedre der ute..her sitter det en litt skuffet mann i sofaen og har 25 års dag idag, men ingen farsdag ennå.. Jeg selv har gått med rier innimellom og synst det er energitappene og vondt nå. Så dere kan tenke dere at det er god stemmning i heimen! (hehe) Men serisøst! Er det mange av dere andre som har hatt sikkelige rier? Jeg har disse mest på kveld og nattestid, og det er ikke småtterier heller, men de forsvinner før jeg får tenkt ordet fødeavdelingen...... Er det andre med erfaring som har slitt seg gjenom uker med uregelmessige rier eller???? Hilsen ei som er litt små frustrert og trøtt idag...
satser & vesla Skrevet 8. november 2009 #2 Skrevet 8. november 2009 Hei. Jeg fikk symtomer på rier i natt, men den avtok dessverre. Har hatt kun par falske rier i uke 37 ellers har det vært rolig hele veien for min del. Skjønner godt at du er frustrert og trøtt etter flere falske alarmer. Jeg ble mest skuffa over nattens rier som ga seg, for det var helt greit for meg å føde nå som jeg har 5 dager igjen til terminen. Jeg er bare glad hvis jeg får lov til å føde naturlig uten å bli igangsatt med medikamenter :-) Krysser fingrene for at vi snart har SIKKELIGE rier ;-)
gullet:) Skrevet 8. november 2009 Forfatter #3 Skrevet 8. november 2009 JAA! gleder meg til å få de overstått. Jeg har hatt et utrolig fint svangerskap, kvalme/oppkast i begynnelsen bare.. ellers har jeg vært i super fin form. Men disse lureriene har bygget seg opp nå de siste ukene, det gjør at jeg blir lei,utålmodig å irritabel. Huff, jeg vet jo at jeg er på "riktig" vei, men hadde vert bedre om vannet gikk og jeg kunne reist ut på føden idag! hehe Lykke til, håper du slipper og gå over termin..det hadde jeg ikke en vill fantasi om jeg måtte, fordi om alle fortalte meg at førstegangsfødene ofte gjør det.. Good Luck =)
♥Vesla-nov 09♥Baby-juni 12♥ Skrevet 8. november 2009 #4 Skrevet 8. november 2009 Åh! Føler med deg! Når har/hadde du termin? Jeg har ikke gått med rier like lenge som mange av de andre her inne, men har de to siste nettene få kjenne på hva det vil si å ha vondt. Begynte natt til igår med vondt i magen hele natten, skjønte jo ikke at det var sammentrekninger før i går. Så hadde jeg murringer og sammentrekninger og slimproppen gikk i 14-15 tida igår. Så fortsetter sammentrekningene og jeg har temmelig vondt. Vi kjører en tur og vi går en tur, bare for å få litt fortgang, men det dabber av. Når vi så legger oss så tar det en halvtime, og så starter riene, og slik har de fortsatt regelmessig gjennom hele natten med 10 min mellomrom. Hurra for en god natts søvn! Bestemmer meg for å stå opp litt over sju for å ta en dusj, gjøre bagen ferdig og ringe føden. De vil ikke ha meg inn enda, siden jeg er førstegangs så mener de jeg skal ha 3 rier iløpet av 10 minutter før det er noen vits i å komme inn. Enda vi bor ca en time unna sykehuset. Blir litt paff, for det er fortsatt vondt og regelmessig. Etter en halvtimes tid så gir det seg jammen meg. (Er ganske sikker på at det har med beskjeden fra jordmor på sykehuset å gjøre, kroppen datt liksom litt sammen da hun sa det.)Tar med meg samboer og vi går oss en halvtimes tur, da starter det på igjen, og det kommer mere slim og skikkelig nedpress. Nå er det bare sånne fille-rier igjen som kommer ett par ganger i timen. Sendte samboer avgårde for å jobbe litt mere på huset som vi driver å bygger, han kan jo ikke sitte å vente i hele evigheten han heller stakkar. Hehe:) TRØTT OG OPPGITT en uke over tiden! Ble mye surving dette her, men synes vi kan komme ordentlig i gang snart og ikke bare få sånne lure-rier som holder på i evigheter og tar masse energi fra oss.
gullet:) Skrevet 8. november 2009 Forfatter #5 Skrevet 8. november 2009 EtLiteHåp i magen <3 OFfa!! Hvor rart! en blir liksom så oppgløda hver gang de setter sikkelig igang, jeg har bestemt meg for ikke å si fra til samboer at jeg har rier før det gjør sikkelig vondt...Føler jeg gir mye falsk alarm..men det får så være, de er jo med på dette de og Jaa... det er akkurat det jeg har hørt, at en må ha 3 sikkelige rier på ti min, det er liksom de jeg går å venter på...ofte er det med 6 min mellomrom, helt til de stopper..hehe -- ARTI -- Søren er du 1 uke over...ajjj, jeg er 2 dager bare, føles ut som det er mye lengre.. Men siden slimproppen din har gått vil jeg tro dere opplever action snart:) her kommer det bare littt slim i ny og ne..(sorry opplysningene,men sånn er det!
gullet:) Skrevet 8. november 2009 Forfatter #6 Skrevet 8. november 2009 2 dager over termin ja... :/ hehe
♥Vesla-nov 09♥Baby-juni 12♥ Skrevet 8. november 2009 #7 Skrevet 8. november 2009 Ja, det er jo ikke så rart at vi blir opprømte da:) Har jo gått rundt med disse vidundrene i 9 måneder, så skal bli godt å få det overstått;) Gjør det ikke vondt nok? Hehe:P Skjønner hva du mener, men jeg tror ikke de skjønner helt hvordan det foregår med rier og fødsel. Hehe. Ja, de sa så. Mente de sa at vi kunne ringe når det var ca 10 min mellom så lenge de var regelmessige jeg, men tok jo ganske feil der. Har bestemt meg for at jeg skal iveien i dag jeg, så må finne på noe sprell etterpå som setter det hele igang igjen;) Ja, det er jo vondt nok og intenst nok med 6 min. mellomrom da. Og som du sier, kjipern når de bare plutselig gir seg! Om man er noen dager før termin eller mange over har ikke noe å si. Det er fortsatt like frustrerende når det bare stopper opp. Godt at du har slim da, det betyr jo at det skjer noe:) Sånne opplysninger blir man liksom vandt til her inne etter en stund, og tenker søren meg ikke over det til slutt heller;) Hehe!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå