Anonym bruker Skrevet 8. november 2009 #1 Skrevet 8. november 2009 1. Har du en egen støvfille, dofille, vaskefille og oppvaskklut? 2. Hjelper du andre menesker når de spørr deg om hjelp, selv en ukjent? 3. Når hadde du sist barnevakt? 4. Har/hadde barnet/barna ditt/dine en kos, hva var det og hvor lenge beholdt de den/det? 5. Hva er ditt beste ferieminne? 6. Innen husarbeid, A) hva hater du å gjøre? Hva hater du å gjøre? 7. Hvilke kjendis kunne du tenke deg å møte? 8. Hvilke kjendis hater du ? 9. Hva er ditt livsmotto? 10. Hvem er ditt forbildet og hvorfor? 11. Hva ville du ha hatt: Penger, lykke eller god helse?
Anonym bruker Skrevet 8. november 2009 #3 Skrevet 8. november 2009 Med "fromell spørreundersøkelse" så regner jeg med at du mener uformell spørreundersøkelse? Eller dette en skrekkelig formell spørreundersøkelse, hvor vi må stå frem med fullt navn. personnummer og adresse?
Anonym bruker Skrevet 8. november 2009 #5 Skrevet 8. november 2009 1. Har du en egen støvfille, dofille, vaskefille og oppvaskklut? Nei, alt går på 90 uansett. 2. Hjelper du andre menesker når de spørr deg om hjelp, selv en ukjent? Ja 3. Når hadde du sist barnevakt? Sist helg 4. Har/hadde barnet/barna ditt/dine en kos, hva var det og hvor lenge beholdt de den/det? Ja, begge har en tøykatt som de har elsket siden fødselen. Nå er de 4 og 6 år og tøykattene lever fortsatt, selv om de er noget slitt. 5. Hva er ditt beste ferieminne? Jeg, mann og barn dro på ferie med et vennepar av oss og deres barn. Utrolig avslappende og herlig ferie som skapte masse gode minner for oss 8. 6. Innen husarbeid, A) hva hater du å gjøre? Parre sokker Hva hater du å gjøre? Parre sokker (vitsen med samme spørsmål to ganger var...?) 7. Hvilke kjendis kunne du tenke deg å møte? Ingen 8. Hvilke kjendis hater du ? Hvorfor hate noen jeg ikke kjenner? Jeg har heldigvis et liv som gjør at jeg ikke er besatt av kjendiser. 9. Hva er ditt livsmotto? Veien blir til mens man går. 10. Hvem er ditt forbildet og hvorfor? Ingen. 11. Hva ville du ha hatt: Penger, lykke eller god helse? Ja takk, tre ønsker på en gang.
Anonym bruker Skrevet 8. november 2009 #6 Skrevet 8. november 2009 Dette er en fromell (hvor fikk jeg det ifra ) undersøkesel fordi spørsmålene er kjedelige. Hadde det vært noen morsomme spørsmål her så hadde den vært uformell ( eller ufromell siden jeg ikke kan å skrive). Resultatet blir selvfølgelig solgt til høystbydene og med de penegene skal jeg ta en norsk gramatikkurs/rettskrivingskurs.. HI
Anonym bruker Skrevet 8. november 2009 #7 Skrevet 8. november 2009 1. Har du en egen støvfille, dofille, vaskefille og oppvaskklut? JA 2. Hjelper du andre menesker når de spørr deg om hjelp, selv en ukjent? OFTEST 3. Når hadde du sist barnevakt? FOR NOEN DAGER SIDEN 4. Har/hadde barnet/barna ditt/dine en kos, hva var det og hvor lenge beholdt de den/det? NEI 5. Hva er ditt beste ferieminne? FØRSTE RHODOSTUR MED MANN OG BARN, BRYLLUPSREISEN 6. Innen husarbeid, A) hva hater du å gjøre? DET MESTE Hva hater du å gjøre? ??? 7. Hvilke kjendis kunne du tenke deg å møte? OPRAH 8. Hvilke kjendis hater du ? REALITYKJENDISER 9. Hva er ditt livsmotto? TA DET SOM DET FALLER SEG; MEN FORBERED DEG SÅ GODT DU KAN! 10. Hvem er ditt forbildet og hvorfor? FARMOR; HUN VAR EN UTROLIG DAME 11. Hva ville du ha hatt: Penger, lykke eller god helse? LYKKE
Anonym bruker Skrevet 8. november 2009 #8 Skrevet 8. november 2009 1: Nei. Klut er klut. 2: Alltid om jeg kan. 3: Sønnen min er snart voksen og greier seg selv. 4: Sønnen min hadde en bamse som han ikke greide å sove uten. (Han har den fortsatt.) 5: Hytteturene med kjæresten. 6: A) Gå ut med søpla. Ikke få sove. 7: Dersom du med kjendis mener et kjent menneske; Desmond Tutu. 8: Herborg Kråkevik (men HATER henne ikke da..). 9: Man kan alltid lære mer. 10: Arne Næss senior for hans livsglede! 11: Sliter med tungt svangerskap, så god helse. Artige spørsmål
Anonym bruker Skrevet 8. november 2009 #9 Skrevet 8. november 2009 1. Har du en egen støvfille, dofille, vaskefille og oppvaskklut? Nei. 2. Hjelper du andre menesker når de spørr deg om hjelp, selv en ukjent? Ja, hvis jeg har lyst og mulighet. 3. Når hadde du sist barnevakt? Husker ikke. 4. Har/hadde barnet/barna ditt/dine en kos, hva var det og hvor lenge beholdt de den/det? Nei ikke noen bestemt. 5. Hva er ditt beste ferieminne? Sommerferiene våre i Danmark. 6. Innen husarbeid, A) hva hater du å gjøre? Alt. Hva hater du å gjøre? Gå på jobben. 7. Hvilke kjendis kunne du tenke deg å møte? Snåsamannen. 8. Hvilke kjendis hater du ? Jeg hater ikke mennesker jeg ikke kjenner og som ikke har gjort meg noe. 9. Hva er ditt livsmotto? Størst av alt er kjærligheten. 10. Hvem er ditt forbildet og hvorfor? Ingen spesielle. 11. Hva ville du ha hatt: Penger, lykke eller god helse? Lykke, hva skal man med penger eller helse hvis man ikke er lykkelig?
Anonym bruker Skrevet 8. november 2009 #10 Skrevet 8. november 2009 1. Ja 2. Ja, så sant jeg kan. Om f.eks. de spør meg om å hjelpe med selvangivelsen, må jeg passe, for det kan jeg ikke 3. I natt. 4. Ikke noe enda, hun er så liten. 5. Bryllupsreisen til Maldivene 6a. Jeg liker å vaske tøy 6b. Alt annet husarbeid. 7. Leonard Cohen 8. Aksel Hennie og Nicolai Cleve Broch. Blærk! 9. Gjør ikke i dag, det du kan gjøre imorgen 10. Chris Gardner. Man kommer langt med stå-på vilje. 11. Penger
Anonym bruker Skrevet 8. november 2009 #11 Skrevet 8. november 2009 1. Har du en egen støvfille, dofille, vaskefille og oppvaskklut? - ja, selvølgelig. 2. Hjelper du andre menesker når de spørr deg om hjelp, selv en ukjent? -tja.. Hvis det er et realistisk hjelp-spørsmål. 3. Når hadde du sist barnevakt? - I bryllupet mitt 22. aug. 4. Har/hadde barnet/barna ditt/dine en kos, hva var det og hvor lenge beholdt de den/det? -Nei. Ingen av de. 5. Hva er ditt beste ferieminne? - Danmark (med full pakke) for litt over 1 år siden. Mye stresse rundt, men er den ferien jeg har kost meg mest på. 6. Innen husarbeid, A) hva hater du å gjøre? -Støvsuge Hva hater du å gjøre? -fortsatt støvsuge 7. Hvilke kjendis kunne du tenke deg å møte? -Marilyn Monroe 8. Hvilke kjendis hater du ? -ingen, men oppgitt over deler av fremdteden til Linni og Alexandra 9. Hva er ditt livsmotto? - Carpe Diem. 10. Hvem er ditt forbildet og hvorfor? - Mamma. Verdens beste. 11. Hva ville du ha hatt: Penger, lykke eller god helse? -Lykke
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå