Gå til innhold

Kan dere hjelpe meg å finne termin...?


...venter...

Anbefalte innlegg

Burde klare dette selv, da jeg venter nummer 3. Men jeg har funnet forskjellige utregninger, og kommer frem til forskjellige datoer. Hadde første dag forrige mens den 7. oktober. Ikm er den 11. november. Har dermed litt lengre (men regelmessige) sykluser enn vanlig. På den ene metoden skulle jeg ta utgangspunkt i el... men det har ikke jeg peil på, da jeg ikke har testet og har "for lang" syklus...

 

Fint med noen tanker til hjelp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

svangerskapet vare jo i 40 uker, så du kain telle 40 uker på kalendern fra den dagen du startet på din siste mens 7 okt. skulle bli den onsdag 14.juli det! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

var på babyverden.no og testen din termin og den sa at ved 35 dagers syklus hadde du eggløsning 28 okt. og termin 23.juli. du er 3 uker på vei +noen dager. Har du bestandig hatt så lang syklus????

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har selv funnet både 14. og 20... Det er jo ikke så nøye forsåvidt, den lille kommer jo når den vil, litt før eller etter termin uansett. Men veldig greit å se at dere og kom frem til veldig forskjellig resultat. Har ikke hatt oversikt på hvor lang syklus jeg har før de siste 5 månedene. Med nummer 1 ble jeg gravid mens jeg venta på prøverørsbehandling, og jeg fikk aldri mensen igjen før nr 2 var på vei. Men de siste 5 månedene har vært 34 og 35 dager...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...