Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er på rugedag 12 og har skikkelig mensenfølelse..... Har overhodet ikke trua på det her..

Tenker jeg kjøper en test i dag, hvis ikke mensen kommer i løpet av dagen, og tester i morgen tidlig.

Hvis den er negativ, vet jeg at mensen kommer og det blir ikke så stort sjokk... Tror jeg....

Er allerede over på neste forsøk, tenker at vi venter med det til etter jul. En ting er jo det psykiske, men man må jo også ut med 10.000 i full fart, i denne førjulstiden.

Huff og huff.....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har hørt om flere som har gått med mensenmurringer og ventet på mensen, også har det vist seg at det er et lite frø der inne i stedet;-) Uansett så synes jeg det er flott at du tenker positivt og allerede er over på neste forsøk HVIS det ikke skulle gå denne gangen. Du kan jo faktisk være gravid. Så lenge ikke mensen har kommet, lover det godt!!! Jeg var også kjapp med å begynne og se fram mot neste forsøk da jeg testet neg og fikk mensen. Deilig å klare det!!

Skrevet

Usj...vondt å gå slik og lure...

Men jeg har faktisk blitt gravid både med og uten menssmerter...

Og med mensenfølelse, som jeg har skrevet før, er det litt forskjell på følelsen...

Gravid er litt verk og knip inni livmora, mensen er rundt livmora og bakover til ryggen, gjerne med varmebølger...etter noen SA så vet jeg liksom forskjellen...

Når jeg blir gravid så merker jeg spreng i livmora...ellers punktert følelse...

Lykke til...dette trenger ikke være over vettu...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...