Gå til innhold

Hvis du ble hasteinnlagt på sykehuset...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hadde du da bekymret deg på et eller annet tidspunkt for noe kroppslig/hygienisk?

Ble oppdratt av en bestemor som alltid påpekte at man måtte ha på seg rene truser i tilfelle man måtte på sykehus og jeg kjenner at den henger litt igjen, selv om det kanskje ikke hadde vært det første jeg hadde tenkt på...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har faktisk angst for det noen ganger.. Om jeg ikke har barbert leggene på en stund så kan jeg begynne å tenke at om det skjer noe så får de sett de fæle håra mine!! hehehehe :-)

El om jeg føler meg tykk tenker jeg at jeg må trene slik at jeg ikke ser så stygg ut om jeg skulle havna på sykehuset... Jeg er sikkert rar som tenker sånn... Men, men... Mennesker er noen rare vesner :-)))

Skrevet

Ikke i nærheten å tenke på det, alt for mye annet å tenke på, ikke minst er man fryktelig syk og skal prøve å overleve. Mine truser er sjelden så skitne at de ikke tåler dagens lys, og i den situasjonen hadde jeg mer enn nok annet å forholde meg til;)

Skrevet

Så godt for dere som bekymrer dere for sånt! Det er iallefall helt sikkert at derer er heldige nok til aldri å ha vært i situasjonen!

Skrevet

Jeg har blitt hasteinnlagt opptil flere ganger, denne tanken har IKKE streifet meg, blir en hasteinnlagt så vil jeg tro at smertene er så store at du ikke har tid til å tenke på overfladiske ting som dette.

Skrevet

Nei, jeg har aldri blitt hasteinnlagt og som jeg skrev så hadde det vel ikke vært min første tanke.. MEN i av og til i HVERDAGEN så dukker denne tanken opp sånn litt på samme måte som hvis jeg dør hva skjer med barna mine, hvordan kommer det til å påvirke dem i voksen alder osv...

Så ja, jeg har faktisk av og til denne ubegrunnede, tåplige bekymringen av og til.. Tenk om jeg hadde blitt sendt på sykhuset nå, jeg lukter høgg, er uflidd og har skitten truse på.. ( selvfølgelig så står ikke noe av seg selv, men kanskje har jobbet hardt og ikke dusjet på en dag eller to.. )

HI

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...