Gjest Skrevet 8. november 2009 #1 Skrevet 8. november 2009 jeg møtte en for 1,5 mnd siden. og vi har vært enige om at det bare var sex. kom ikke til å bli noe forhold fra han sin side.. og for 2-3 uker siden hadde vi et uhell, jeg reiste dagen etterpå på apoteket og kjøpte angrepillen.. tok den og tenkte alt var greit. har følt på meg noen dager at jeg kanskje kan være gravid, så i dag hoppet jeg i det og tok en test.. og den var positiv:/ off off off... så da er jeg ca 4-5 uker på vei nå, og angrepillen har tydeligvis ikke funket. nå vet jeg ikke hva jeg skal gjøre, er ikke så veldig lenge siden det ble slutt mellom meg og eksen som jeg har en sønn med fra før, og nå er jeg på toppen av det hele gravid med en ny en.. jeg vet ikke om jeg klarer å ta abort, og jeg vet ikke hvordan jeg skal si det til han. han kommer sikkert til å si at jeg må ta abort. :/ off, dette er så utrolig vanskelig, for jeg har jo blitt betatt av denne fyren. og jeg er så redd for å miste han helt, når jeg forteller at jeg er gravid. off, jeg måtte bare lufte tankene litt. noen råd på hvordan jeg kan si dette til han...
snurretassa Skrevet 8. november 2009 #2 Skrevet 8. november 2009 Jeg tror ikke det har så mye å si hvordan du sier dette, vanskelig blir det uansett. Si det som du skrev det her, han blir kanskje sur, men det er sikkert ikke lett å reagere på en rasjonell måte. Dersom du ikke klarer å ta abort, får du ta det derfra. Enten er han med, eller ikke... Ønsker deg lykke til, uansett utfall!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå