veldig fødeklar Skrevet 8. november 2009 #1 Skrevet 8. november 2009 Jobber som lærer og har helt fram til nå (29+1) jobbet 100%. men nå merker jeg at jeg er helt tom. Sliter med mye hodepine, og er helt kaputt når jeg kommer hjem fra jobb. Er tungt å skulle følge opp to gutter på 2.5 og 5 år. Vil veldig gjerne stå på fram til jul, men ser det egentlig litt ulikt at jeg skal klare det. hvordan er det hos dere andre, er det kommet en vikar på plass? Jeg skal snakke med virksomhetsleder hos oss ang dette til uken. Hadde vært veldig greit å kunne begynne med overlapping nå slik at jeg kan få trappet ned fram mot jul. Hvor mange er det som jobber 100%? Hva slags ordninge eller tips har dere å komme med?
Nr 2. 31.01.10 Skrevet 8. november 2009 #2 Skrevet 8. november 2009 Hei Jobber 100% nå, jeg jobber også som lærer, men nå føler jeg egentlig for og trappe ned,sist jeg var gravid jobbet jeg helt til permisjonen startet, men nå har jeg mye mere bekken plager, et trøtt og sliten orker ikke mye etter jobb, legger meg tidlig hver dag:) er 28+1, skal til legen i slutten av denne mnd så da spørs det om jeg ikke roer ned til 50%, tror nok det er litt smart og være litt "uthvilt" til babyen kommer
Vimsetrollet Skrevet 8. november 2009 #3 Skrevet 8. november 2009 Jeg er lærerstudent og er i praksis nå. Er i uke 31, og har vært helt utslitt - kommet hjem hver dag og grått fordi jeg har vært så sliten - og da har jeg ikke hatt såååå mye å gjort egentlig... Har en sønn på 3 år som også krever sitt, og har tenkt mange ganger de siste ukene at hadde jeg jobbet, hadde jeg neppe jobbet mer enn 50% nå!! Jeg snakket med ei gravid på jobben som har termin i desember, og hun kunne fortelle meg at hun hadde overskudd mer enn noen sinne når hun var gravid. Det er noen som har det.. sukk! Man skal jo ha litt overskudd til de små hjemme også, ikke bruke seg helt opp på andres unger - men du må jo kjenne på hva du orker og hva som føles riktig for deg.