AmExx Skrevet 8. november 2009 #1 Skrevet 8. november 2009 Æsj, skulle lage gulkake til Pappaen i huset nå.. Men så har vi jo ikke kremfløte:( Noen som har en god kakeoppskift med ingridienser en har i skapet å komme med?
Snilla med 3 skatter :-) Skrevet 8. november 2009 #2 Skrevet 8. november 2009 Rullekake med fromage? Eplekake med vaniljesaus, eller vaniljekrem? Sjokoladekake? Muffins? Kommer ikke på noemer jeg :-)
Gjest amandine Skrevet 8. november 2009 #3 Skrevet 8. november 2009 Bare lag den med melk, du, det går sikkert greit! Helmelk om du har, hvis ikke følger jeg Hanna Winsnes " man tager hvad man haver"
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå