Gå til innhold

Hva er i veien med mannfolk?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Gubben reiste på fest i går, vel fortjent. Han sendte 400 sms å lurte på hvordan det gikk fordi ungene er syke. Han lurte på om han skulle komme hjem. Jeg ba han kose seg, men sa han vel ikke trengte å ta den heeeelt ut!

Vel 4.30 ca sovnet jeg i dag pga syke unger, DA kom gubben drita full hjem. Og 8 er det pån igjen for meg da, mens han.... Noen ganger så irriterer det sabla mannebeinet meg noe så inni helvete!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hadde situasjonen vært motsatt så hadde jeg aldri i verden gjort det! Han hensyn til han og ungene, men noen tenker jo bare på seg selv...

Skrevet

Du, sendte ikke han et utall meldinger med spørsmål om han skulle komme hjem? Om ting gikk bra ? var det greit at han var ute?

Hvis du ville at han skulle komme hjem for å avlaste deg med barna så skulle du ha skrevet " KOM HJEM JEG TRENGER DEG!" ikke fortsett å kos deg ute.. Når han, med din velsignelse koste seg til 04,30 så er det søren meg ikke rart at han ikke står opp kl 08 for å ta barna.

Mitt forslag, la han ligge å dra seg til rundt 11 tiden så lager du en bedre lunsj som dere inntar sammen etterpå kan du overlate alt på bordet å sove i noen timer for å ta deg inn igjen..

I kveld så lager dere en bedre middag og koser dere sammen..

Skrevet

Syns det er litt merkelig at det var greit for deg at han var ute i går, og i dag er det helt krise?! Er ikke så lett når han først er ute og koser seg, det har lett for å bli for mye alkohol da. Du burde sagt ifra i går at han skulle blitt hjemme, hvis du ikke takler å være alene med syke barn. Skjønner godt at du er trøtt, men sånn er det å være mamma!

Skrevet

????? Skjønner ikke problemet ditt! Han sendte jo "400" sms og spurte om han skulle komme hjem??!!? Men du ba han kose seg, så han koste seg, og nå er du sur fordi han ikke kom hjem tidligere????

Skrevet

Unnskyld, men hva er i veien med deg kvinnfolk?

Du sa jo til ham at han kunne kose seg, og at han fortjente det. Regner med at du svarte på de 400 smsene, så da fikk han vell 400 oppmuntrende sms'er av deg?

Hvis du hadde sagt til ham at du ikke ville at han skulle ut så hadde det vært noe helt annet.

Jeg hadde vært glad for at mannen min hadde hatt en kjekk kveld, idag er det farsdag, da kan vel far få slappe av litt. La han sove i noen timer, så kan han hjelpe til med barna og avlaste deg litt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...