MammaMø med to små Skrevet 8. november 2009 #1 Skrevet 8. november 2009 Jeg fryser! HELE tiden! og tror jeg er unormalt kald! den siste måneden har jeg vært konstant kald. skal veldig mye til for at jeg kan si at musklene mine slapper av og jeg ikke fryser! var 27 grader inne hos oss her om dagen og jeg frøs!!! noen flere som har det sånn? kan dette ha me hormoner å gjøre? fryktelig slitsomt å fryse innendørs,er liksom ikke så mye man får gjort uten å ta livet av samboer med heten:)
Nillo Skrevet 8. november 2009 #2 Skrevet 8. november 2009 Har også hatt det sånn i de siste to svangerskapene, husker ikke hvor tid det sluttet, men var i alle fall ikke sånn hele graviditeten....
MammaMø med to små Skrevet 8. november 2009 Forfatter #3 Skrevet 8. november 2009 uff... kjedelig:S verste som finnes å fryse inne:s får ikke gjort noe me det
:) :) :) Skrevet 8. november 2009 #4 Skrevet 8. november 2009 Ja, sånn har eg det også. Har vært sånn siden uke 6.. Er nå i uke 13. Det eg synes hjelper er faktisk varm drikke (spesielt te). Fryser eg så mye at eg må skru opp varmen enda mer, så prøver eg å ta en varm dusj, det hender at det hjelper. Blir liksom veldig varmt for de andre i huset.. Men godt å høre at det kanskje er mer vanlig enn eg trodde. Hadde det ikke sånn i forrige svangerskap, og legen kunne ikke forklare meg hvorfor eg fryser sånn. :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå