Anonym bruker Skrevet 8. november 2009 #1 Skrevet 8. november 2009 Jeg har ganske lenge hatt en føflekk på halsen min, den klør innimellom. Rett nedenfor den har jeg en svær klump, 3 cm lang sånn ca. Kan det være kreft? Jada, jada. Vet at dere ikke er leger, men. ;p Skal bestille time til legen. men føler at legen aldri tar meg på alvor, han har liksom ikke tid. Har vært mye hos legen, men er mye syk, så får aldri sjekket alt. :/
Anonym bruker Skrevet 8. november 2009 #2 Skrevet 8. november 2009 Gå til legetimen din og sjekk der. Les deretter boken "livet er et usikkert prosjekt" av Ingvard Wilhelmsen.
Anonym bruker Skrevet 8. november 2009 #3 Skrevet 8. november 2009 har den endret seg?? Er den klumpete? ujevn? forskjellige farger på den?? Men det var ikke føflekken som var stor eller?? Aner ikke hva det da kan være... Men om den har hatt samme form osv og ikke blitt større så behøver du ikke bekymre deg så mye, men kom deg til legen!! Bedre å være sikker enn å gå rundt å lure... :-) Klem :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå